Ευρωπαϊκό Πρότυπο
HotΣτοιχεία επικοινωνίας
Α' Σχολικό Συγκρότημα
Ροδοπόλεως 28, Τ.Κ. 16777, Ελληνικό
Ροδοπόλεως 28, Τ.Κ. 16777, Ελληνικό
Τηλ. 210 9618626, 210 9618110
------------------------------------------
Β' Σχολικό Συγκρότημα
Σπ. Λάμπρου 14, Τ.Κ. 185 37, Πειραιάς
------------------------------------------
Β' Σχολικό Συγκρότημα
Σπ. Λάμπρου 14, Τ.Κ. 185 37, Πειραιάς
Περιοχή
- Αθήνα - Νότια Προάστια
Επίπεδα εκπαίδευσης
Παροχές
Περιγραφή
Η φιλοσοφία μας για την εκπαίδευση και το σχολείο του παρόντος, έχει ως βασικό της άξονα ένα σχολείο:
- που εφαρμόζει στην «πράξη» τη μαθητοκεντρική διδασκαλία και την ολιστική προσέγγιση του μαθητή και της «γνώσης».
- που έχει τάξεις με μικρό αριθμό μαθητών (18-20).
- που η τσάντα του μαθητή δεν επιστρέφει στο σπίτι, αλλά παραμένει στο σχολείο
- που ο μαθητής μαθαίνει πώς να οργανώνει το διάβασμά του και να είναι αποτελεσματικός, που μαθαίνει πώς να μαθαίνει χρησιμοποιώντας την τεχνολογία και τις πηγές της γνώσης που έχει στη διάθεσή του.
- που η αξιολόγηση του μαθητή - με σκοπό τη βελτίωση της ποιότητας της παρεχόμενης εκπαίδευσης - γίνεται με βάση στόχους και βοηθά τον μαθητή να αποκτήσει αυτεπίγνωση και να βελτιωθεί.
- που οι εκπαιδευτικοί εργάζονται στοχοκεντρικά και όχι εξαρτώμενοι από το σχολικό εγχειρίδιο, τα «φυλλάδια» και τις «φωτοτυπίες».
- που εφαρμόζονται καινοτόμα προγράμματα από το Νηπιαγωγείο ως την Στ΄ τάξη του Δημοτικού, που δίνουν στο μαθητή την ευκαιρία να αποκτήσει συναισθηματική νοημοσύνη, αυτεπίγνωση σε μαθησιακό και κοινωνικό επίπεδο και να αναπτύξει αυτονομία στη μάθηση αναλαμβάνοντας την ευθύνη που του αναλογεί.
Περιγραφή Υπηρεσιών
- Πολλές και διαφορετικές προσεγγίσεις, ώστε να μπορεί κάθε μαθητής ξεχωριστά να επιλέγει εκείνο που ταιριάζει καλύτερα στις ανάγκες, την ιδιοσυγκρασία και τις προτιμήσεις του.
- Ανάπτυξη δεξιοτήτων και όχι μεταφορά όγκου πληροφοριών στους μαθητές, αλλά αντίθετα ουσιαστική εργασία μέσα από ποικίλα βιωματικά πλαίσια.
- Απελευθέρωση από τα στερεότυπα και προσαρμογή του εκπαιδευτικού συστήματος και της διδακτικής διαδικασίας στο μαθητή
- Σύγχρονες μεθόδους προσέγγισης της μάθησης με βάση την ομαδοσυνεργατική μέθοδο διδασκαλίας και την ολιστική προσέγγιση της γνώσης
- Προσαρμογή του διδακτικού προγράμματος και περιεχομένου στα σύγχρονα δεδομένα και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της εποχής που διανύουμε
- Πρωτοτυπία και ευελιξία στη χρήση του διδακτικού υλικού, το οποίο πρέπει να προσαρμόζεται στις ανάγκες, τις κλίσεις και τις προτιμήσεις των μαθητών.
ΠΑΡΕΧΟΜΕΝΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΕΚΤΟΣ ΥΠΕΠΘ
Εστιατόριο Σχολείου: Δεκατιανό & Μεσημεριανό
Αγγλόφωνη Ζώνη: επιπλέον ώρες Αγγλικών & Καλλιτεχνικά σε Αγγλόφωνο Περιβάλλον
Συναισθηματική Νοημοσύνη
Αυτοοργάνωση
Μουσικοκινητική
Κολυμβητήριο
Θεατρική Αγωγή
Παιδαγωγικά Παιχνίδια
Ευρωπαϊκά Προγράμματα
Καλλιτεχνικές & Αθλητικές Δραστηριότητες
Εξατομικευμένα Προγράμματα
Ωράριο Πρωινού Προγράμματος 8.15-15.15
Ωράριο Απογευματινού Προγράμματος 15.15-17.15
Επικοινωνήστε με τον συγκεκριμένο εκπαιδευτικό οργανισμό, συμπληρώνοντας την ακόλουθη φόρμα:
>Βαθμολογίες αξιολογητών
38 reviews
Γενική βαθμολογία
4.1
Ποιότητα εκπαίδευσης
4.5(38)
Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
4.6(38)
Διοίκηση σχολείου
4.1(38)
Ενημέρωση γονέων
4.4(38)
Κτιριακές εγκαταστάσεις
3.7(38)
Αθλητικές εγκαταστάσεις
3.2(37)
Επιπλέον εγκαταστάσεις
3.6(38)
Χρήση τεχνολογίας στην εκπαίδευση
4.5(38)
Επιπλέον δραστηριότητες
4.4(38)
Παρεχόμενες υπηρεσίες σε σχέση με τα δίδακτρα
4.3(38)
Έχετε ήδη λογαριασμό; Άμεση σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού
Απολαύστε το ταξίδι στην μάθηση στο Ευρωπαϊκό πρότυπο.
Γενική βαθμολογία
5.0
Ποιότητα εκπαίδευσης
5.0
Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
5.0
Διοίκηση σχολείου
5.0
Ενημέρωση γονέων
5.0
Κτιριακές εγκαταστάσεις
5.0
Αθλητικές εγκαταστάσεις
5.0
Επιπλέον εγκαταστάσεις
5.0
Χρήση τεχνολογίας στην εκπαίδευση
5.0
Επιπλέον δραστηριότητες
5.0
Παρεχόμενες υπηρεσίες σε σχέση με τα δίδακτρα
5.0
"Γνώρισα το Ευρωπαϊκό πρότυπο ως φοιτήτρια του μεταπτυχιακού "special needs and Inclusion" που διοργανώνει το πανεπιστήμιο Derby σε συνεργασία με το Mediterranean College.
Παρακολουθώντας στην αρχή το μάθημα σε διάφορες τάξεις κάνοντας παρατήρηση, διαπίστωσα ότι το μάθημα από την αρχή ως το τέλος έχει μία δομή που σκοπό έχει την μέγιστη απόδοση του μαθητή. Στον κάθε μαθητή δίνεται μεγάλη προσοχή ώστε να συγχρονίζεται και αν χρειαστεί να ζητήσει βοήθεια από τους συμμαθητές του ή την/τον Δάσκαλο του.
Τα παιδιά μαθαίνουν να συνεργάζονται μεταξύ τους ώστε να αναπτύσσουν ικανότητες συνεργασίας απαραίτητες να λειτουργήσουν ως ομάδα αλλά και κατα συνέπεια όταν γίνουν αυριανοί πολίτες.
Σε κανένα άλλο σχολείο δεν έχω δει να δίνεται τόση αγάπη, κατανόηση αλλά και αποτελεσματική μέθοδος διδασκαλίας. Τα παιδιά ακολουθούν κάποιους κανόνες αλλά αυτό γίνεται φυσικά, χωρίς να τους το επιβάλλει κάποιος με αυστηρότητα. Αναπτύσουν μία νοοτροπία ξεχωριστή για την έννοια ΣΧΟΛΕΙΟ.
Καλλιεργούν επιδεξιότητες μέσα από τις οποίες καταφέρνουν να εξερευνήσουν τον κόσμο της γνώσης. Φτιάχνουν και συμμετέχουν σε PROJECT όπου αναπτύσσουν την αυτονομία τους, υπεύθυνότητα τους, συνεργασία αλλά και αλληλεγγύη, ενσυναίσθηση, απαραίτητα συστατικά για τους αυριανούς πολίτες μιας υγιούς κοινωνίας.
Οι Δάσκαλοι δεν είναι απλώς καταρτισμένοι αλλά έχουν αποκτήσει εξειδικευμένες γνώσεις στο αντικείμενο τους αφού κατέχουν Master ή και Διδακτορικό. Στόχος πάντα είναι να αναπτυχθούν οι ικανότητες που έχουν όλα τα παιδιά στο μέγιστο βαθμό.
Η εκπαίδευση δηλαδή δεν περιορίζεται μόνο στο γνωστικό κομμάτι αλλά και στην εξέλιξη του μαθητή ως προσωπικότητα. Για παράδειγμα στην διάρκεια της πρακτικής μου έπρεπε να έχω φτιάξει ένα σχέδιο μαθήματος και να "ακούω" τις ανάγκες του μαθητή.
Η χρήση τεχνολογικού υλικού είναι απαραίτητη για την αφομοίωση της γνώσης με τρόπο που θα δώσει κίνητρα στον μαθητή ώστε να αγαπήσει το σχολείο.
Ουσιαστικά πρόκειται για μία νέα φιλοσοφία της έννοιας σχολείο.
Η αξιολόγηση του μαθητή είναι καθημερινή καθώς και η συχνή ενημέρωση των γονιών για την πρόοδο του παιδιού τους. Επίσης η αξιολόγηση του Δασκάλου από την διεύθυνση του σχολείου γίνεται σε καθημερινή βάση ώστε να βελτιώσουν τον τρόπο διδασκαλίας τους και να τον προσαρμόσουν στις ανάγκες των μαθητών.
Εκτός όμως από ανάπτυξη γνώσεων και δημιουργία μιας ολοκληρωμένης προσωπικότητας των μαθητών, υπάρχουν συχνές εκδηλώσεις στις οποίες οι μαθητές συμμετέχουν ενεργά, διασκεδάζουν και απολαμβάνουν της εκπαίδευση τους στο σχολείο.
Αν είχα παιδιά θα τα είχα γράψει σίγουρα γιατί γνωρίζω πλέον, εκ των έσω, πόσο καλή δουλειά γίνεται από κάθε άποψη. Μακάρι να δημιουργηθούν και άλλα σχολεία σας αυτό."
Ροδάνθη Χριστοφοράκη
Παρακολουθώντας στην αρχή το μάθημα σε διάφορες τάξεις κάνοντας παρατήρηση, διαπίστωσα ότι το μάθημα από την αρχή ως το τέλος έχει μία δομή που σκοπό έχει την μέγιστη απόδοση του μαθητή. Στον κάθε μαθητή δίνεται μεγάλη προσοχή ώστε να συγχρονίζεται και αν χρειαστεί να ζητήσει βοήθεια από τους συμμαθητές του ή την/τον Δάσκαλο του.
Τα παιδιά μαθαίνουν να συνεργάζονται μεταξύ τους ώστε να αναπτύσσουν ικανότητες συνεργασίας απαραίτητες να λειτουργήσουν ως ομάδα αλλά και κατα συνέπεια όταν γίνουν αυριανοί πολίτες.
Σε κανένα άλλο σχολείο δεν έχω δει να δίνεται τόση αγάπη, κατανόηση αλλά και αποτελεσματική μέθοδος διδασκαλίας. Τα παιδιά ακολουθούν κάποιους κανόνες αλλά αυτό γίνεται φυσικά, χωρίς να τους το επιβάλλει κάποιος με αυστηρότητα. Αναπτύσουν μία νοοτροπία ξεχωριστή για την έννοια ΣΧΟΛΕΙΟ.
Καλλιεργούν επιδεξιότητες μέσα από τις οποίες καταφέρνουν να εξερευνήσουν τον κόσμο της γνώσης. Φτιάχνουν και συμμετέχουν σε PROJECT όπου αναπτύσσουν την αυτονομία τους, υπεύθυνότητα τους, συνεργασία αλλά και αλληλεγγύη, ενσυναίσθηση, απαραίτητα συστατικά για τους αυριανούς πολίτες μιας υγιούς κοινωνίας.
Οι Δάσκαλοι δεν είναι απλώς καταρτισμένοι αλλά έχουν αποκτήσει εξειδικευμένες γνώσεις στο αντικείμενο τους αφού κατέχουν Master ή και Διδακτορικό. Στόχος πάντα είναι να αναπτυχθούν οι ικανότητες που έχουν όλα τα παιδιά στο μέγιστο βαθμό.
Η εκπαίδευση δηλαδή δεν περιορίζεται μόνο στο γνωστικό κομμάτι αλλά και στην εξέλιξη του μαθητή ως προσωπικότητα. Για παράδειγμα στην διάρκεια της πρακτικής μου έπρεπε να έχω φτιάξει ένα σχέδιο μαθήματος και να "ακούω" τις ανάγκες του μαθητή.
Η χρήση τεχνολογικού υλικού είναι απαραίτητη για την αφομοίωση της γνώσης με τρόπο που θα δώσει κίνητρα στον μαθητή ώστε να αγαπήσει το σχολείο.
Ουσιαστικά πρόκειται για μία νέα φιλοσοφία της έννοιας σχολείο.
Η αξιολόγηση του μαθητή είναι καθημερινή καθώς και η συχνή ενημέρωση των γονιών για την πρόοδο του παιδιού τους. Επίσης η αξιολόγηση του Δασκάλου από την διεύθυνση του σχολείου γίνεται σε καθημερινή βάση ώστε να βελτιώσουν τον τρόπο διδασκαλίας τους και να τον προσαρμόσουν στις ανάγκες των μαθητών.
Εκτός όμως από ανάπτυξη γνώσεων και δημιουργία μιας ολοκληρωμένης προσωπικότητας των μαθητών, υπάρχουν συχνές εκδηλώσεις στις οποίες οι μαθητές συμμετέχουν ενεργά, διασκεδάζουν και απολαμβάνουν της εκπαίδευση τους στο σχολείο.
Αν είχα παιδιά θα τα είχα γράψει σίγουρα γιατί γνωρίζω πλέον, εκ των έσω, πόσο καλή δουλειά γίνεται από κάθε άποψη. Μακάρι να δημιουργηθούν και άλλα σχολεία σας αυτό."
Ροδάνθη Χριστοφοράκη
Στοιχεία αξιολογητή
Εκπαιδευτικός
P
ΕΝΑ ΠΡΟΤΥΠΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕ ΥΠΕΡΟΧΟ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΔΥΝΑΜΙΚΟ
Γενική βαθμολογία
5.0
Ποιότητα εκπαίδευσης
5.0
Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
5.0
Διοίκηση σχολείου
5.0
Ενημέρωση γονέων
5.0
Κτιριακές εγκαταστάσεις
5.0
Αθλητικές εγκαταστάσεις
5.0
Επιπλέον εγκαταστάσεις
5.0
Χρήση τεχνολογίας στην εκπαίδευση
5.0
Επιπλέον δραστηριότητες
5.0
Παρεχόμενες υπηρεσίες σε σχέση με τα δίδακτρα
5.0
Το ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΠΡΟΤΥΠΟ είναι ένα σχολείο που εστιάζει στις ανάγκες του κάθε μαθητή. Σέβεται τις ιδιαιτερότητες και επικεντρώνεται στην εξέλιξη των δεξιοτήτων των παιδιών. Όλες οι δραστηριότητες που οργανώνονται βοηθούν τα παιδιά τόσο γνωστικά, όσο και κοινωνικά. Προτεραιότητα του σχολείου είναι να βοηθήσει τα παιδιά να εκφράζονται με θάρρος, να επικονωνούν με σεβασμό και να αναπτύσσονται μέσα σε ένα περιβάλλον φιλικό. Όλοι οι καθηγητές και το προσωπικό του σχολείου είναι δίπλα στα παιδιά, πρόθυμοι να βοηθήσουν. Είναι ένα εξαιρετικό σχολείο και το συνιστώ ανεπιφύλακτα. Μπράβο σε όλους για την προσπάθεια που κάνετε και ένα μεγάλο ευχαριστώ για την αγάπη και το ενδιαφέρον που δίχνεται στα παιδιά.
Στοιχεία αξιολογητή
Γονέας
C
Καινοτόμο Σχολείο με πρωτοποριακές μεθόδους Διδασκαλίας
Γενική βαθμολογία
5.0
Ποιότητα εκπαίδευσης
5.0
Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
5.0
Διοίκηση σχολείου
5.0
Ενημέρωση γονέων
5.0
Κτιριακές εγκαταστάσεις
5.0
Αθλητικές εγκαταστάσεις
5.0
Επιπλέον εγκαταστάσεις
5.0
Χρήση τεχνολογίας στην εκπαίδευση
5.0
Επιπλέον δραστηριότητες
5.0
Παρεχόμενες υπηρεσίες σε σχέση με τα δίδακτρα
5.0
Είναι ένα καινοτόμο σχολείο με πρωτοποριακές μεθόδους διδασκαλίας .Έχει ως φιλοσοφία να δημιουργήσει ένα οικογενειακό κλίμα για τα παιδιά ,σε ένα ελεγχόμενο περιβάλλον που τους παρέχει την ασφάλεια και έτσι τα βοηθά να αναπτυχθούν σωστά,ικανά και δυνατά για τη μετέπειτα ζωή τους.Προτέραιότητα του σχολείου είναι ο κοινωνικο-συναισθηματικός τομέας ,βοηθώντας τα παιδιά να καταστούν ικανά να στοχάζονται ,να επικοινωνούν ,να εκφράζονται με τόλμη ,δείχνοντας ταυτόχρονα σεβασμό στο διπλανό τους.Η πρακτική μου άσκηση καθώς εκπονήθηκε στο συγκεκριμένο εκπαιδευτήριο ,πραγματοποιήθηκε αρκετά εποικοδομητικά μέσα σε ένα ευχάριστο και ζεστό εργασιακό περιβάλλον ,καθώς με όσους εκπαιδευτικούς συνεργάστηκα ήταν αρκετά πρόθυμοι ,ώστε να με καθοδηγήσουν σε σωστά βήματα για να κατακτήσω τους προσωπικούς μου στόχους.Η ειδική παιδαγωγός του πλαισίου, Κα Νατάσα Μπελίτσου είμαι στην ευχάριστη θέση να παραδεχτώ πως με βοήθησε στον υπέρτατο βαθμό ώστε να τελειώσω το έργο μου.Σας ευχαριστώ θερμά!
Στοιχεία αξιολογητή
Εκπαιδευτικός
A
Πρωτοποριακό και Καινοτόμο σχολείο
Γενική βαθμολογία
5.0
Ποιότητα εκπαίδευσης
5.0
Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
5.0
Διοίκηση σχολείου
5.0
Ενημέρωση γονέων
5.0
Κτιριακές εγκαταστάσεις
5.0
Αθλητικές εγκαταστάσεις
5.0
Επιπλέον εγκαταστάσεις
5.0
Χρήση τεχνολογίας στην εκπαίδευση
5.0
Επιπλέον δραστηριότητες
5.0
Παρεχόμενες υπηρεσίες σε σχέση με τα δίδακτρα
5.0
Ένα εξαιρετικά καινοτόμο σχολείο από άποψη φιλοσοφίας και παιδαγωγικής. Προσεγγίζει το κάθε παιδί ξεχωριστά , εστιάζει στις ανάγκες του. Τα παιδιά φεύγουν πάντα χαρουμενα από το σχολείο. Υπάρχουν κανόνες που πλαισιώνουν τα παιδιά και τα βοηθούν να αποκτούν ρουτίνες και να οργανώνονται. Γνωριζου από τις πρώτες τάξεις τις υποχρεώσεις αλλά και τα δικαιώματα τους. Εξασκούνται αρκετά στα πλαίσια του σχολείου, αυτοδιορθώνονται και έτσι καταφέρνουν και αυτοβελτιώνονται. Το κλίμα μεταξύ των εκπαιδευτικών είναι πολύ θετικό και αποτελούν μια ενιαία ομάδα. Τα στελέχη της διοίκησης είναι πολύ ευγενικά και υποστηρικτικά.
Στοιχεία αξιολογητή
Εκπαιδευτικός
N
Εξαιρετικό σχολείο
Γενική βαθμολογία
5.0
Ποιότητα εκπαίδευσης
5.0
Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
5.0
Διοίκηση σχολείου
5.0
Ενημέρωση γονέων
5.0
Κτιριακές εγκαταστάσεις
5.0
Αθλητικές εγκαταστάσεις
5.0
Επιπλέον εγκαταστάσεις
5.0
Χρήση τεχνολογίας στην εκπαίδευση
5.0
Επιπλέον δραστηριότητες
5.0
Παρεχόμενες υπηρεσίες σε σχέση με τα δίδακτρα
5.0
Αυτό που έχει καταφέρει αυτό το σχολείο με την κόρη μου μαθήτρια της Α γυμνασίου είναι να πηγαίνει το πρωί χαμογελαστή για μάθημα και να φεύγει πάλι χαμογελαστή.Η κόρη μου είναι παιδί της δημόσιας εκπαίδευσης στήν βαθμίδα του δημοτικού και ειδικά τα δύο τελευταία χρόνια Ε και ΣΤ δημοτικού υπέφερε ψυχολογικά διότι οι διακρίσεις της σε διαγωνισμούς Φυσικής - Μαθηματικών , στόν αθλητισμό και οι άριστες επιδόσεις στήν τάξη της θεωρούνταν μίασμα υποβιβάζονταν διαρκώς μέσα στην τάξη από την δασκάλα στούς συμμαθητές και συμμαθήτριές της διότι χάλαγε τον μακάριο ύπνο του συστήματος.Αποτέλεσμα ήταν η περιθωριοποίησή της και ο μοναδικός λόγος που είχε μόνο φραστικές επιθέσεις και όχι σωματικές από τους συμμαθητές ήταν λόγω της ενασχόλησής της με τις πολεμικές τέχνες.Μέσα σε αυτές τις αντιξοότητες κατάφερνε να κρατάει και ένα καλό επίπεδο στο αγωνιστικό σκάκι παρ' όλο που συχνά πυκνά δέν είχε την ψυχολογική διάθεση ή ηρεμία να αγωνιστεί.Στο σχολείο που έχει την τύχη και ευτυχία να βρίσκεται τώρα παίρνει όλη την ψυχολογική και ηθική υποστήριξη που χρειάζεται από τους διδάσκοντες λαμβάνει εξιδεικευμένη ψυχολογική υποστήριξη με το μάθημα της συναισθηματικής νοημοσύνης που είναι ενταγμένο στο ωρολόγιο πρόγραμμα του σχολείου και χαίρεται να πηγαίνει για μάθημα.Κλείνοντας πρέπει να αναφέρω οπωσδήποτε δύο ακόμη εξαιρετικά δεδομένα.Εξαιρετικό μάθημα σε Αγγλικά και Γερμανικά με εξαιρετικές καθηγήτριες που έχουν πραγματική όρεξη να κάνουν μάθημα και τους υπεύθυνους του σχολείου, με αρχή όλων τον κύριο Καργιωτάκη, που είναι διαρκώς δίπλα στα παιδιά με σκοπό να στηρίξουν, να βοηθήσουν και να επιλύσουν και το πιό μικρό πρόβλημα που στον παιδικό και εφηβικό μυαλό συνήθως γιγαντώνεται.Το συνιστώ ανεπιφύλακτα και χωρίς ούτε έναν ενδοιασμό.
Στοιχεία αξιολογητή
Γονέας
P