Λεπτομέρειες αξιολόγησης
4.1 38 Απολαύστε το ταξίδι στην μάθηση στο Ευρωπαϊκό πρότυπο.
Γενική βαθμολογία
5.0
Ποιότητα εκπαίδευσης
5.0
Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
5.0
Διοίκηση σχολείου
5.0
Ενημέρωση γονέων
5.0
Κτιριακές εγκαταστάσεις
5.0
Αθλητικές εγκαταστάσεις
5.0
Επιπλέον εγκαταστάσεις
5.0
Χρήση τεχνολογίας στην εκπαίδευση
5.0
Επιπλέον δραστηριότητες
5.0
Παρεχόμενες υπηρεσίες σε σχέση με τα δίδακτρα
5.0
"Γνώρισα το Ευρωπαϊκό πρότυπο ως φοιτήτρια του μεταπτυχιακού "special needs and Inclusion" που διοργανώνει το πανεπιστήμιο Derby σε συνεργασία με το Mediterranean College.
Παρακολουθώντας στην αρχή το μάθημα σε διάφορες τάξεις κάνοντας παρατήρηση, διαπίστωσα ότι το μάθημα από την αρχή ως το τέλος έχει μία δομή που σκοπό έχει την μέγιστη απόδοση του μαθητή. Στον κάθε μαθητή δίνεται μεγάλη προσοχή ώστε να συγχρονίζεται και αν χρειαστεί να ζητήσει βοήθεια από τους συμμαθητές του ή την/τον Δάσκαλο του.
Τα παιδιά μαθαίνουν να συνεργάζονται μεταξύ τους ώστε να αναπτύσσουν ικανότητες συνεργασίας απαραίτητες να λειτουργήσουν ως ομάδα αλλά και κατα συνέπεια όταν γίνουν αυριανοί πολίτες.
Σε κανένα άλλο σχολείο δεν έχω δει να δίνεται τόση αγάπη, κατανόηση αλλά και αποτελεσματική μέθοδος διδασκαλίας. Τα παιδιά ακολουθούν κάποιους κανόνες αλλά αυτό γίνεται φυσικά, χωρίς να τους το επιβάλλει κάποιος με αυστηρότητα. Αναπτύσουν μία νοοτροπία ξεχωριστή για την έννοια ΣΧΟΛΕΙΟ.
Καλλιεργούν επιδεξιότητες μέσα από τις οποίες καταφέρνουν να εξερευνήσουν τον κόσμο της γνώσης. Φτιάχνουν και συμμετέχουν σε PROJECT όπου αναπτύσσουν την αυτονομία τους, υπεύθυνότητα τους, συνεργασία αλλά και αλληλεγγύη, ενσυναίσθηση, απαραίτητα συστατικά για τους αυριανούς πολίτες μιας υγιούς κοινωνίας.
Οι Δάσκαλοι δεν είναι απλώς καταρτισμένοι αλλά έχουν αποκτήσει εξειδικευμένες γνώσεις στο αντικείμενο τους αφού κατέχουν Master ή και Διδακτορικό. Στόχος πάντα είναι να αναπτυχθούν οι ικανότητες που έχουν όλα τα παιδιά στο μέγιστο βαθμό.
Η εκπαίδευση δηλαδή δεν περιορίζεται μόνο στο γνωστικό κομμάτι αλλά και στην εξέλιξη του μαθητή ως προσωπικότητα. Για παράδειγμα στην διάρκεια της πρακτικής μου έπρεπε να έχω φτιάξει ένα σχέδιο μαθήματος και να "ακούω" τις ανάγκες του μαθητή.
Η χρήση τεχνολογικού υλικού είναι απαραίτητη για την αφομοίωση της γνώσης με τρόπο που θα δώσει κίνητρα στον μαθητή ώστε να αγαπήσει το σχολείο.
Ουσιαστικά πρόκειται για μία νέα φιλοσοφία της έννοιας σχολείο.
Η αξιολόγηση του μαθητή είναι καθημερινή καθώς και η συχνή ενημέρωση των γονιών για την πρόοδο του παιδιού τους. Επίσης η αξιολόγηση του Δασκάλου από την διεύθυνση του σχολείου γίνεται σε καθημερινή βάση ώστε να βελτιώσουν τον τρόπο διδασκαλίας τους και να τον προσαρμόσουν στις ανάγκες των μαθητών.
Εκτός όμως από ανάπτυξη γνώσεων και δημιουργία μιας ολοκληρωμένης προσωπικότητας των μαθητών, υπάρχουν συχνές εκδηλώσεις στις οποίες οι μαθητές συμμετέχουν ενεργά, διασκεδάζουν και απολαμβάνουν της εκπαίδευση τους στο σχολείο.
Αν είχα παιδιά θα τα είχα γράψει σίγουρα γιατί γνωρίζω πλέον, εκ των έσω, πόσο καλή δουλειά γίνεται από κάθε άποψη. Μακάρι να δημιουργηθούν και άλλα σχολεία σας αυτό."
Ροδάνθη Χριστοφοράκη
Παρακολουθώντας στην αρχή το μάθημα σε διάφορες τάξεις κάνοντας παρατήρηση, διαπίστωσα ότι το μάθημα από την αρχή ως το τέλος έχει μία δομή που σκοπό έχει την μέγιστη απόδοση του μαθητή. Στον κάθε μαθητή δίνεται μεγάλη προσοχή ώστε να συγχρονίζεται και αν χρειαστεί να ζητήσει βοήθεια από τους συμμαθητές του ή την/τον Δάσκαλο του.
Τα παιδιά μαθαίνουν να συνεργάζονται μεταξύ τους ώστε να αναπτύσσουν ικανότητες συνεργασίας απαραίτητες να λειτουργήσουν ως ομάδα αλλά και κατα συνέπεια όταν γίνουν αυριανοί πολίτες.
Σε κανένα άλλο σχολείο δεν έχω δει να δίνεται τόση αγάπη, κατανόηση αλλά και αποτελεσματική μέθοδος διδασκαλίας. Τα παιδιά ακολουθούν κάποιους κανόνες αλλά αυτό γίνεται φυσικά, χωρίς να τους το επιβάλλει κάποιος με αυστηρότητα. Αναπτύσουν μία νοοτροπία ξεχωριστή για την έννοια ΣΧΟΛΕΙΟ.
Καλλιεργούν επιδεξιότητες μέσα από τις οποίες καταφέρνουν να εξερευνήσουν τον κόσμο της γνώσης. Φτιάχνουν και συμμετέχουν σε PROJECT όπου αναπτύσσουν την αυτονομία τους, υπεύθυνότητα τους, συνεργασία αλλά και αλληλεγγύη, ενσυναίσθηση, απαραίτητα συστατικά για τους αυριανούς πολίτες μιας υγιούς κοινωνίας.
Οι Δάσκαλοι δεν είναι απλώς καταρτισμένοι αλλά έχουν αποκτήσει εξειδικευμένες γνώσεις στο αντικείμενο τους αφού κατέχουν Master ή και Διδακτορικό. Στόχος πάντα είναι να αναπτυχθούν οι ικανότητες που έχουν όλα τα παιδιά στο μέγιστο βαθμό.
Η εκπαίδευση δηλαδή δεν περιορίζεται μόνο στο γνωστικό κομμάτι αλλά και στην εξέλιξη του μαθητή ως προσωπικότητα. Για παράδειγμα στην διάρκεια της πρακτικής μου έπρεπε να έχω φτιάξει ένα σχέδιο μαθήματος και να "ακούω" τις ανάγκες του μαθητή.
Η χρήση τεχνολογικού υλικού είναι απαραίτητη για την αφομοίωση της γνώσης με τρόπο που θα δώσει κίνητρα στον μαθητή ώστε να αγαπήσει το σχολείο.
Ουσιαστικά πρόκειται για μία νέα φιλοσοφία της έννοιας σχολείο.
Η αξιολόγηση του μαθητή είναι καθημερινή καθώς και η συχνή ενημέρωση των γονιών για την πρόοδο του παιδιού τους. Επίσης η αξιολόγηση του Δασκάλου από την διεύθυνση του σχολείου γίνεται σε καθημερινή βάση ώστε να βελτιώσουν τον τρόπο διδασκαλίας τους και να τον προσαρμόσουν στις ανάγκες των μαθητών.
Εκτός όμως από ανάπτυξη γνώσεων και δημιουργία μιας ολοκληρωμένης προσωπικότητας των μαθητών, υπάρχουν συχνές εκδηλώσεις στις οποίες οι μαθητές συμμετέχουν ενεργά, διασκεδάζουν και απολαμβάνουν της εκπαίδευση τους στο σχολείο.
Αν είχα παιδιά θα τα είχα γράψει σίγουρα γιατί γνωρίζω πλέον, εκ των έσω, πόσο καλή δουλειά γίνεται από κάθε άποψη. Μακάρι να δημιουργηθούν και άλλα σχολεία σας αυτό."
Ροδάνθη Χριστοφοράκη
Στοιχεία αξιολογητή
Εκπαιδευτικός
P
Σχόλια
Έχετε ήδη λογαριασμό; Άμεση σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού