Λεπτομέρειες αξιολόγησης
3.6 5Καλό δημοτικό, αλλά. . .
Γενική βαθμολογία
2.2
Ποιότητα εκπαίδευσης
2.0
Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
2.0
Διοίκηση σχολείου
1.0
Ενημέρωση γονέων
5.0
Κτιριακές εγκαταστάσεις
2.0
Αθλητικές εγκαταστάσεις
2.0
Επιπλέον εγκαταστάσεις
2.0
Χρήση τεχνολογίας στην εκπαίδευση
1.0
Επιπλέον δραστηριότητες
4.0
Παρεχόμενες υπηρεσίες σε σχέση με τα δίδακτρα
1.0
Στο δημοτικό γίνεται καλή δουλειά ( με εξαίρεση τις γλώσσες, όπως αναφέρω παρακάτω). Γνωρίζεις ότι το παιδί σου πηγαίνει στο σχολείο και είναι εκεί, χωρίς προβλήματα. Στο γυμνάσιο τα πράγματα δεν είναι καλά. Πάρα πολλά παιδιά σε κάθε τμήμα. Οι καλοί καθηγητές σε μονοψήφιο ποσοστό. Στο λύκειο απλώς δεν υπάρχει λόγος να στέλνει κάποιος το παιδί του και να πληρώνει.
Όμως: Και στο δημοτικό και στο γυμνάσιο - λύκειο, το σχολείο έχει "χάσει το παιχνίδι" όσον αφορά τις ξένες γλώσσες. Πράγμα που για εμένα ήταν το κύριο κριτήριο. Όταν τα παιδιά ξεκινούν τα ιδιαίτερα ( με εξαιρέσεις που μετρώνται στα δάκτυλα των χεριών για όλο το σχολείο ) από την 3η δημοτικού, τότε τα πράγματα δεν πάνε καλά. Το σχολείο ΔΕΝ κάνει την δουλειά του. Είμαι απόφοιτος του ίδιου σχολείου και όταν τελείωσα μιλούσα ( και έγραφα ) τα γαλλικά άπταιστα χωρίς δευτερόλεπτο εξωσχολικού μαθήματος.
Πάμε στις νέες τεχνολογίες: Δυστυχώς το 2010 προέβησαν στην αγορά αμέτρητων διαδραστικών πινάκων ( επιχείρημα στο οποίο βάσισαν την επιθυμία τους για αύξηση διδάκτρων). Τους περισσότερους τους χρησιμοποιούν ως κοινούς πίνακες. Ακόμα κι όταν τους χρησιμοποιούν κανονικά, ένας ή δύο καθηγητές είναι εκείνοι που ξέρουν τι κάνουν. Οι υπόλοιποι προβάλουν διαφάνειες ή αρχεία παρουσίασης (power point) μόνο ! Ακόμα και σε θετικά μαθήματα, όπου θα μπορούσαν να κάνουν πολλά πράγματα.
Κλείνοντας θα ήθελα να πω ότι οι καθηγητές ΔΕΝ αξιολογούνται όπως θα έπρεπε. Επιχείρημα του τύπου: "Είναι καλός άνθρωπος" δεν επαρκεί για καθηγητή. Επίσης την φετινή χρονιά υπήρξαν προβλήματα στην διδαχθείσα ύλη του γυμνασίου όπως και σε κάποια θέματα των εξετάσεων. Στο λύκειο υπήρξαν καθηγητές σε "βαριά" μαθήματα ανεπαρκείς. Τέλος θεωρώ απαράδεκτο ένα σχολείο να προσπαθεί να προσποιείται και το φροντιστήριο είτε καθιερώνοντας δύο εξεταστικές προσομοίωσης ( στη Γ λυκείου ) ή τελειώνοντας το σχολικό έτος για την Γ λυκείου νωρίτερα.
Όμως: Και στο δημοτικό και στο γυμνάσιο - λύκειο, το σχολείο έχει "χάσει το παιχνίδι" όσον αφορά τις ξένες γλώσσες. Πράγμα που για εμένα ήταν το κύριο κριτήριο. Όταν τα παιδιά ξεκινούν τα ιδιαίτερα ( με εξαιρέσεις που μετρώνται στα δάκτυλα των χεριών για όλο το σχολείο ) από την 3η δημοτικού, τότε τα πράγματα δεν πάνε καλά. Το σχολείο ΔΕΝ κάνει την δουλειά του. Είμαι απόφοιτος του ίδιου σχολείου και όταν τελείωσα μιλούσα ( και έγραφα ) τα γαλλικά άπταιστα χωρίς δευτερόλεπτο εξωσχολικού μαθήματος.
Πάμε στις νέες τεχνολογίες: Δυστυχώς το 2010 προέβησαν στην αγορά αμέτρητων διαδραστικών πινάκων ( επιχείρημα στο οποίο βάσισαν την επιθυμία τους για αύξηση διδάκτρων). Τους περισσότερους τους χρησιμοποιούν ως κοινούς πίνακες. Ακόμα κι όταν τους χρησιμοποιούν κανονικά, ένας ή δύο καθηγητές είναι εκείνοι που ξέρουν τι κάνουν. Οι υπόλοιποι προβάλουν διαφάνειες ή αρχεία παρουσίασης (power point) μόνο ! Ακόμα και σε θετικά μαθήματα, όπου θα μπορούσαν να κάνουν πολλά πράγματα.
Κλείνοντας θα ήθελα να πω ότι οι καθηγητές ΔΕΝ αξιολογούνται όπως θα έπρεπε. Επιχείρημα του τύπου: "Είναι καλός άνθρωπος" δεν επαρκεί για καθηγητή. Επίσης την φετινή χρονιά υπήρξαν προβλήματα στην διδαχθείσα ύλη του γυμνασίου όπως και σε κάποια θέματα των εξετάσεων. Στο λύκειο υπήρξαν καθηγητές σε "βαριά" μαθήματα ανεπαρκείς. Τέλος θεωρώ απαράδεκτο ένα σχολείο να προσπαθεί να προσποιείται και το φροντιστήριο είτε καθιερώνοντας δύο εξεταστικές προσομοίωσης ( στη Γ λυκείου ) ή τελειώνοντας το σχολικό έτος για την Γ λυκείου νωρίτερα.
Στοιχεία αξιολογητή
Γονέας
I
Σχόλια
Έχετε ήδη λογαριασμό; Άμεση σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού