ΛΕΟΝΤΕΙΟ ΛΥΚΕΙΟ ΝΕΑΣ ΣΜΥΡΝΗΣ
HotΣτοιχεία επικοινωνίας
Θ. Σοφούλη 2, Τ.Κ. 171 22, Νέα Σμύρνη,
Γυμνάσιο - Λύκειο
Τηλ. 210 9418011, Φαξ. 210 9418079 ή 210 9426570
Email:Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. ή Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
-------------------------------------
Δημοτικό «Άγιος Διονύσιος ο Αρεοπαγίτης»
Τηλ. 210 9424778, Φαξ. 210 9428829
Email:Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
----------------------------------
Εκπαιδευτήριο «Χρυσόστομος Σμύρνης»
Τηλ. 210 9409937 Φαξ. 210 9423332
Email:Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Γυμνάσιο - Λύκειο
Τηλ. 210 9418011, Φαξ. 210 9418079 ή 210 9426570
Email:
-------------------------------------
Δημοτικό «Άγιος Διονύσιος ο Αρεοπαγίτης»
Τηλ. 210 9424778, Φαξ. 210 9428829
Email:
----------------------------------
Εκπαιδευτήριο «Χρυσόστομος Σμύρνης»
Τηλ. 210 9409937 Φαξ. 210 9423332
Email:
Περιοχή
- Αθήνα - Νότια Προάστια
Παροχές
Περιγραφή
Το ΛΕΟΝΤΕΙΟ ΛΥΚΕΙΟ ΝΕΑΣ ΣΜΥΡΝΗΣ διοικείται από την κοινότητα των Μαριανών Αδελφών, μοναχών εκπαιδευτικών και ανήκει στην Καθολική Εκκλησία.Το "Λεόντειο Λύκειο" λειτουργεί από το 1838 και είναι ιδιωτικό εκπαιδευτικό ίδρυμα, δίχως προσωποπαγή επιχειρηματικό χαρακτήρα.
Είναι ένα Σχολείο Συνεργασίας διευθυντών, διδασκόντων, διοικητικών υπαλλήλων, βοηθητικού προσωπικού, μαθητών και γονέων, με κοινό χαρακτηριστικό το οικογενειακό πνεύμα και τον αλληλοσεβασμό όλων των συντελεστών.
Δημιουργεί συνθήκες αρμονικής συνύπαρξης και προσφέρει δυνατότητες ανταλλαγής απόψεων και προβληματισμών, διευκολύνοντας το διάλογο και την επικοινωνία. Προσφέρει στους νέους τα καλύτερα γνωστικά και πνευματικά εφόδια για να πετύχουν επαγγελματικά και κυρίως για να ολοκληρωθούν ως προσωπικότητες.
Επιδιώκει να καθοδηγήσει τους μαθητές του, ώστε να γίνουν ολοκληρωμένοι άνθρωποι, να πραγματοποιήσουν όσα επιδιώκουν στη ζωή και να θωρακιστούν για τυχόν αποτυχίες. Καλλιεργεί πνεύμα προσφοράς, αλληλεγγύης και ευγενούς άμιλλας.
Μέσα σε μια κοινωνία αέναων μεταβολών, επιδιώκει να ανανεώνεται και να εκσυγχρονίζεται, τόσο στον ηθικοπνευματικό, όσο και στον υλικοτεχνικό τομέα. Το "Λεόντειο Λύκειο Νέας Σμύρνης" είναι μικτό και περιλαμβάνει δύο δημοτικά σχολεία: το εκπαιδευτήριο "Χρυσόστομος Σμύρνης" και το δημοτικό "Άγιος Διονύσιος", ένα Γυμνάσιο και ένα Λύκειο. Οι χώροι που διαθέτει το Σχολείο είναι ευρείς και ιδιαίτερα λειτουργικοί, καλύπτοντας όλες τις ανάγκες ενός σύγχρονου εκπαιδευτηρίου, σε μία έκταση 25 στρεμμάτων.
Στο εκπαιδευτήριο "Χρυσόστομος Σμύρνης" λειτουργούν τέσσερα τμήματα ανά τάξη, ενώ στο δημοτικό "Άγιος Διονύσιος" λειτουργούν δύο τμήματα ανά τάξη. Διδάσκονται υποχρεωτικά δύο ξένες γλώσσες: η Γαλλική με ενισχυμένο ωράριο διδασκαλίας και η Αγγλική σύμφωνα με το πρόγραμμα του Υπουργείου Παιδείας. Εκτός από το βασικό εκπαιδευτικό προσωπικό, στα δύο δημοτικά διδάσκουν επίσης δάσκαλοι των δύο ξένων γλωσσών, της μουσικής, της γυμναστικής, των καλλιτεχνικών και της πληροφορικής.
Επικοινωνήστε με τον συγκεκριμένο εκπαιδευτικό οργανισμό, συμπληρώνοντας την ακόλουθη φόρμα:
>Βαθμολογίες αξιολογητών
5 reviews
Γενική βαθμολογία
3.6
Ποιότητα εκπαίδευσης
3.8(5)
Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
2.8(5)
Διοίκηση σχολείου
3.2(5)
Ενημέρωση γονέων
4.6(5)
Κτιριακές εγκαταστάσεις
3.8(5)
Αθλητικές εγκαταστάσεις
4.0(5)
Επιπλέον εγκαταστάσεις
3.6(5)
Χρήση τεχνολογίας στην εκπαίδευση
3.0(5)
Επιπλέον δραστηριότητες
4.0(5)
Παρεχόμενες υπηρεσίες σε σχέση με τα δίδακτρα
3.0(5)
Έχετε ήδη λογαριασμό; Άμεση σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού
Εξαιρετικό σε θέμα παιδείας!
Γενική βαθμολογία
4.6
Ποιότητα εκπαίδευσης
5.0
Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
4.0
Διοίκηση σχολείου
5.0
Ενημέρωση γονέων
5.0
Κτιριακές εγκαταστάσεις
5.0
Αθλητικές εγκαταστάσεις
5.0
Επιπλέον εγκαταστάσεις
5.0
Χρήση τεχνολογίας στην εκπαίδευση
4.0
Επιπλέον δραστηριότητες
4.0
Παρεχόμενες υπηρεσίες σε σχέση με τα δίδακτρα
4.0
Ένα ξεχωριστό ιδιωτικό σχολείο που υπόσχεται πολλά σε γονείς και παιδιά. Ως απόφοιτη του συγκεκριμένου σχολείου θεωρώ πως είναι άξιο ως προς την παιδεία που προσφέρει, οι καθηγητές είναι κοντά στα παιδιά για ό,τι χρειαστούν, οι εγκαταστάσεις αναβαθμίζονται συχνά και αυτό έχει φέρει μέχρι στιγμής σε ένα θαυμάσιο αποτέλεσμα και η διοίκηση είναι πολύ οργανωμένη. Όσον αφορά τα δίδακτρα κινούνται σε ένα φυσιολογικό πλαίσιο σε σχέση με τις παροχές του.
Στοιχεία αξιολογητή
Απόφοιτος
E
Από τα καλύτερα της Αθήνας!
Γενική βαθμολογία
4.6
Ποιότητα εκπαίδευσης
5.0
Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
4.0
Διοίκηση σχολείου
5.0
Ενημέρωση γονέων
5.0
Κτιριακές εγκαταστάσεις
4.0
Αθλητικές εγκαταστάσεις
5.0
Επιπλέον εγκαταστάσεις
4.0
Χρήση τεχνολογίας στην εκπαίδευση
4.0
Επιπλέον δραστηριότητες
5.0
Παρεχόμενες υπηρεσίες σε σχέση με τα δίδακτρα
5.0
Από τους πιο ''νέους'' απόφοιτους με άλλα αδέρφια τώρα στο σχολέιο έχω καλή εικόνα του σχολείου . Ο υλικοτεχνικός εξοπλισμός είναι καινούργιος και υψηλού επιπέδου, ο χώρος του λυκείου και του γυμνασίου πρόσφατα ανακαινισμένος, ενώ οι αθλητικές εγκαταστάσεις βελτιώθηκαν και ανταγωνίζονται μεγάλα αθλητικά γήπεδα της χώρας. Όσον αφορά την εκπαίδευση: ΟΙ καθηγητές είναι σχεδόν στο σύνολο τους υψηλού επιπέδου που προσπαθούν να έρθουν κον΄τα στις ανάγκες του κάθε μαθητή δίνοντας 'εμφαση σε προσωπικές αδυναμίες αλλά και μια πιο ουσιαστική γνώση και εφαρμογή αυτών. Τα αποτελέσματα άλλωστε μαρτυρούν την καλή πορεία του σχολείου καθώς τα τελευταία χρόνια οι επιτυχίες σε όλους τους προσανατολισμούς είναι μεγάλες! Οι δε εξωσχολικές δραστηριότητες ( αθλητικά δρώμενα, θεατρικές παραστάσεις, χορωδία, όμιλοι κ.α.) καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα ενδιαφερόντνων και σίγουρα προσελκύουν. Επιπλέον, διάφορα πειράματα, που φοιτητές βλέπουν για πρώτη φορά σε ανώτατες σχολές, η μαθητές της Λεοντείου έχουν την ευκαιρίανα δουν 2 ή 3 φορές από μικρή ηλικία,Η κατάσταση του σχολείου τείνει να αλλάξει καθώς γίνονται νέα βήματα προόδου ( ενημέρωση γονέων, ηλεκτρονικές πλατφόρμες, έλλειψη ανάγκης φροντιστηριακών μαθημάτων στο σπίτι0 κ.α.) που βοηθούν τις νέες γενιές ακόμη περισσότερο. Ανταγωνίζεται με ευκολία ιδιωτικά με υψηλά δίδακτρα και αποτελεί σίγουραμια πιο προσιτή επιλογή για γονείς. Το μέλλον φαίνεται ακόμη πιο αισιόδοξο!!
Στοιχεία αξιολογητή
Απόφοιτος
D
Πολύ καλό σχολείο
Γενική βαθμολογία
4.4
Ποιότητα εκπαίδευσης
5.0
Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
3.0
Διοίκηση σχολείου
4.0
Ενημέρωση γονέων
5.0
Κτιριακές εγκαταστάσεις
5.0
Αθλητικές εγκαταστάσεις
5.0
Επιπλέον εγκαταστάσεις
4.0
Χρήση τεχνολογίας στην εκπαίδευση
5.0
Επιπλέον δραστηριότητες
4.0
Παρεχόμενες υπηρεσίες σε σχέση με τα δίδακτρα
4.0
Είναι ένα πολύ καλο σχολείο με εξαιρετικό περιβάλλον πολύ καλές εγκαταστάσεις τόσο αθλητικές όσο και εκπαιδευτικές με άριστο τεχνολογικό εξοπλισμό ο οποίος χρησιμοποιείται καθημερινά και καθιστά το μάθημα πιο ενδιαφέρον. Υπάρχουν καθηγητές εξαιρετικοί που προσφέρουν πολλά εφόδια στα παιδιά. Υπάρχουν ομως δυστυχώς και κακοί καθηγητές, σαφώς πολύ λιγότεροι, οι οποίοι βέβαια περιορίζονται στις μικρότερες τάξεις κι όχι στην κατεύθυνση β' και γ' λυκείου αλλά καλύτερο φυσικά θα ήταν να αποχωρήσουν. Αυτό θεωρώ οτι είναι το μόνο μειονέκτημα του σχολείου που αν διορθωθεί θα αναβαθμιστεί κι άλλο το εκπαιδευτικό του έργο το οποίο είναι ήδη σε αρκετά υψηλο επίπεδο.
Στοιχεία αξιολογητή
Απόφοιτος
P
Καλό δημοτικό, αλλά. . .
Γενική βαθμολογία
2.2
Ποιότητα εκπαίδευσης
2.0
Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
2.0
Διοίκηση σχολείου
1.0
Ενημέρωση γονέων
5.0
Κτιριακές εγκαταστάσεις
2.0
Αθλητικές εγκαταστάσεις
2.0
Επιπλέον εγκαταστάσεις
2.0
Χρήση τεχνολογίας στην εκπαίδευση
1.0
Επιπλέον δραστηριότητες
4.0
Παρεχόμενες υπηρεσίες σε σχέση με τα δίδακτρα
1.0
Στο δημοτικό γίνεται καλή δουλειά ( με εξαίρεση τις γλώσσες, όπως αναφέρω παρακάτω). Γνωρίζεις ότι το παιδί σου πηγαίνει στο σχολείο και είναι εκεί, χωρίς προβλήματα. Στο γυμνάσιο τα πράγματα δεν είναι καλά. Πάρα πολλά παιδιά σε κάθε τμήμα. Οι καλοί καθηγητές σε μονοψήφιο ποσοστό. Στο λύκειο απλώς δεν υπάρχει λόγος να στέλνει κάποιος το παιδί του και να πληρώνει.
Όμως: Και στο δημοτικό και στο γυμνάσιο - λύκειο, το σχολείο έχει "χάσει το παιχνίδι" όσον αφορά τις ξένες γλώσσες. Πράγμα που για εμένα ήταν το κύριο κριτήριο. Όταν τα παιδιά ξεκινούν τα ιδιαίτερα ( με εξαιρέσεις που μετρώνται στα δάκτυλα των χεριών για όλο το σχολείο ) από την 3η δημοτικού, τότε τα πράγματα δεν πάνε καλά. Το σχολείο ΔΕΝ κάνει την δουλειά του. Είμαι απόφοιτος του ίδιου σχολείου και όταν τελείωσα μιλούσα ( και έγραφα ) τα γαλλικά άπταιστα χωρίς δευτερόλεπτο εξωσχολικού μαθήματος.
Πάμε στις νέες τεχνολογίες: Δυστυχώς το 2010 προέβησαν στην αγορά αμέτρητων διαδραστικών πινάκων ( επιχείρημα στο οποίο βάσισαν την επιθυμία τους για αύξηση διδάκτρων). Τους περισσότερους τους χρησιμοποιούν ως κοινούς πίνακες. Ακόμα κι όταν τους χρησιμοποιούν κανονικά, ένας ή δύο καθηγητές είναι εκείνοι που ξέρουν τι κάνουν. Οι υπόλοιποι προβάλουν διαφάνειες ή αρχεία παρουσίασης (power point) μόνο ! Ακόμα και σε θετικά μαθήματα, όπου θα μπορούσαν να κάνουν πολλά πράγματα.
Κλείνοντας θα ήθελα να πω ότι οι καθηγητές ΔΕΝ αξιολογούνται όπως θα έπρεπε. Επιχείρημα του τύπου: "Είναι καλός άνθρωπος" δεν επαρκεί για καθηγητή. Επίσης την φετινή χρονιά υπήρξαν προβλήματα στην διδαχθείσα ύλη του γυμνασίου όπως και σε κάποια θέματα των εξετάσεων. Στο λύκειο υπήρξαν καθηγητές σε "βαριά" μαθήματα ανεπαρκείς. Τέλος θεωρώ απαράδεκτο ένα σχολείο να προσπαθεί να προσποιείται και το φροντιστήριο είτε καθιερώνοντας δύο εξεταστικές προσομοίωσης ( στη Γ λυκείου ) ή τελειώνοντας το σχολικό έτος για την Γ λυκείου νωρίτερα.
Όμως: Και στο δημοτικό και στο γυμνάσιο - λύκειο, το σχολείο έχει "χάσει το παιχνίδι" όσον αφορά τις ξένες γλώσσες. Πράγμα που για εμένα ήταν το κύριο κριτήριο. Όταν τα παιδιά ξεκινούν τα ιδιαίτερα ( με εξαιρέσεις που μετρώνται στα δάκτυλα των χεριών για όλο το σχολείο ) από την 3η δημοτικού, τότε τα πράγματα δεν πάνε καλά. Το σχολείο ΔΕΝ κάνει την δουλειά του. Είμαι απόφοιτος του ίδιου σχολείου και όταν τελείωσα μιλούσα ( και έγραφα ) τα γαλλικά άπταιστα χωρίς δευτερόλεπτο εξωσχολικού μαθήματος.
Πάμε στις νέες τεχνολογίες: Δυστυχώς το 2010 προέβησαν στην αγορά αμέτρητων διαδραστικών πινάκων ( επιχείρημα στο οποίο βάσισαν την επιθυμία τους για αύξηση διδάκτρων). Τους περισσότερους τους χρησιμοποιούν ως κοινούς πίνακες. Ακόμα κι όταν τους χρησιμοποιούν κανονικά, ένας ή δύο καθηγητές είναι εκείνοι που ξέρουν τι κάνουν. Οι υπόλοιποι προβάλουν διαφάνειες ή αρχεία παρουσίασης (power point) μόνο ! Ακόμα και σε θετικά μαθήματα, όπου θα μπορούσαν να κάνουν πολλά πράγματα.
Κλείνοντας θα ήθελα να πω ότι οι καθηγητές ΔΕΝ αξιολογούνται όπως θα έπρεπε. Επιχείρημα του τύπου: "Είναι καλός άνθρωπος" δεν επαρκεί για καθηγητή. Επίσης την φετινή χρονιά υπήρξαν προβλήματα στην διδαχθείσα ύλη του γυμνασίου όπως και σε κάποια θέματα των εξετάσεων. Στο λύκειο υπήρξαν καθηγητές σε "βαριά" μαθήματα ανεπαρκείς. Τέλος θεωρώ απαράδεκτο ένα σχολείο να προσπαθεί να προσποιείται και το φροντιστήριο είτε καθιερώνοντας δύο εξεταστικές προσομοίωσης ( στη Γ λυκείου ) ή τελειώνοντας το σχολικό έτος για την Γ λυκείου νωρίτερα.
Στοιχεία αξιολογητή
Γονέας
I
Και λίγα λέει ο προηγούμενος γονέας !
Γενική βαθμολογία
2.1
Ποιότητα εκπαίδευσης
2.0
Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
1.0
Διοίκηση σχολείου
1.0
Ενημέρωση γονέων
3.0
Κτιριακές εγκαταστάσεις
3.0
Αθλητικές εγκαταστάσεις
3.0
Επιπλέον εγκαταστάσεις
3.0
Χρήση τεχνολογίας στην εκπαίδευση
1.0
Επιπλέον δραστηριότητες
3.0
Παρεχόμενες υπηρεσίες σε σχέση με τα δίδακτρα
1.0
Απλώς απαράδεκτοι για τα χρήματα που ζητούν στην σημερινή εποχή ! Επειδή την χρονιά 2010-2011 δεν τα πήγαν και πολύ καλά στις επιδόσεις των μαθητών τους, φέτος είπαν να "αγριέψουν". Αλλά το αποτέλεσμα είναι να πιέζουν τα παιδιά περισσότερο χωρίς λόγο. Οι μαθηματικοί πρέπει να αλλάξουν σε ποσοστό 90%!!! Είναι πολύ "λίγοι". Ας όψεται ο νόμος Ευθυμίου . . . Αλλά και πάλι για το καλό τους θα μπορούσαν να στείλουν κάποιους καθηγητές, έστω και αν χρειάζεται να τους πληρώσουν αποζημίωση. Λιγότερη ζημιά θα είχαν.
Το σχολείο πρέπει να καταλάβει ποιος είναι ο ρόλος του. Κι όχι να αυξήσει τις προσομοιώσεις !!! Αν είναι ποτέ δυνατόν ! Επίσης θα ήταν καλό, οι καθηγητές να μην κυνηγούσαν το ιδιαίτερο.
Κρίμα... Ήταν καλό σχολείο κάποτε...
Το σχολείο πρέπει να καταλάβει ποιος είναι ο ρόλος του. Κι όχι να αυξήσει τις προσομοιώσεις !!! Αν είναι ποτέ δυνατόν ! Επίσης θα ήταν καλό, οι καθηγητές να μην κυνηγούσαν το ιδιαίτερο.
Κρίμα... Ήταν καλό σχολείο κάποτε...
Στοιχεία αξιολογητή
Γονέας
O