Λεπτομέρειες αξιολόγησης
3.0 5Παλιά δόξα, αλλά...
Γενική βαθμολογία
1.8
Ποιότητα εκπαίδευσης
3.0
Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
2.0
Διοίκηση σχολείου
1.0
Ενημέρωση γονέων
1.0
Κτιριακές εγκαταστάσεις
2.0
Αθλητικές εγκαταστάσεις
2.0
Επιπλέον εγκαταστάσεις
2.0
Χρήση τεχνολογίας στην εκπαίδευση
2.0
Επιπλέον δραστηριότητες
1.0
Παρεχόμενες υπηρεσίες σε σχέση με τα δίδακτρα
2.0
Η αίσθηση που αποκομίσαμε είναι ότι το σχολείο αποτελεί δόξα του παρελθόντος με πολυπληθείς τάξεις, γηρασμένες υποδομές, κουρασμένους εκπαιδευτικούς, παρωχημένες παιδαγωγικά μεθόδους που επικροτούν την υπαγόρευση και την αντιγραφή ως χρήσιμες παιδαγωγικές μεθόδους με αποτέλεσμα εκπαιδευτικοί που δείχνουν ανενημέρωτοι για τις εξελίξεις της δουλειάς τους να τις αξιοποιούν ως μαθησιακές προσεγγίσεις στα μαθηματικά, τη Φυσική κ.λπ. και να αισθάνονται ότι παράγουν παιδαγωγικό έργο ουσίας σε παιδιά που έχουν μεγαλώσει από τα 2 τους χρόνια περιβαλλόμενα από ηχητικά και οπτικά ερεθίσματα. Ως εκ τούτου δε φαίνεται να υπάρχει σύγχρονη παιδαγωγική πυξίδα που να αναγνωρίζει τις παιδαγωγικές ανάγκες των νέων ανθρώπων και οι εκπαιδευτικοί μοιάζουν να αυτενεργούν χωρίς καθοδήγηση, καθώς η διοίκηση είναι πλέον υπερήλικη και ασύνδετη από καθαυτό το εκπαιδευτικό έργο. Κατά τη γνώμη μας η νυν και από πολλά έτι ήδη διοίκηση θα έπρεπε να καταρτίσει ένα νέο καταστατικό που να απαγορεύει στους διοικούντες να ασκούν διοίκηση στην "φιλεκπαιδευτική εταιρεία" για πάνω από 2 θητείες λίγων ετών και να αποχωρήσει με δάφνες ανοίγοντας μια νέα σελίδα ανάπτυξης για το σχολείο αυτό με ανακαίνιση χώρων και μεθόδων.
Στοιχεία αξιολογητή
Γονέας
A
Σχόλια
Έχετε ήδη λογαριασμό; Άμεση σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού