WHAT ARE YOU LOOKING FOR?

Popular Tags

Λεπτομέρειες αξιολόγησης

4.1 38
Ιδιωτικό Αττικής 50504
Διοικητική Ανικανότητα
Γενική βαθμολογία
 
1.6
Ποιότητα εκπαίδευσης
 
2.0
Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
 
3.0
Διοίκηση σχολείου
 
1.0
Ενημέρωση γονέων
 
1.0
Κτιριακές εγκαταστάσεις
 
1.0
Αθλητικές εγκαταστάσεις
 
1.0
Επιπλέον εγκαταστάσεις
 
1.0
Χρήση τεχνολογίας στην εκπαίδευση
 
2.0
Επιπλέον δραστηριότητες
 
2.0
Παρεχόμενες υπηρεσίες σε σχέση με τα δίδακτρα
 
2.0
Από τότε που πήγαμε όλο παράπονα άκουγα από γονείς και παιδιά που έφυγαν γιατί δεν άντεξαν τις συνθήκες και την ψυχολογική πίεση. Δυστυχώς, έρχομαι να συμφωνήσω μαζί τους. Άκρως αυταρχικό περιβάλλον με ένα διάφανο περίβλημα "αγάπης προς τα παιδιά", Δουλεύουν λένε την ομαδικότητα, και ζητάνε από τα παιδιά να δείχνουν με το δάχτυλο όποιον συμμαθητή τους κάνει κάτι που δεν συνάδει με τους παράλογους αυταρχικούς κανόνες τους, που οι ίδιοι δεν ακολουθούν, απαξιώνοντας με καμάρι το θεσμό του διαλόγου, καθώς και το ρόλο του εκπαιδευτικού της τάξης . Έχει πολύ αξιόλογους εκπαιδευτικούς, αλλά τους έχουν ευνουχίσει οι κατέχοντες εξουσία και ιδιοκτησία. Η αίσθηση που έχω βέβαια είναι ότι οι εκπαιδευτικοί καταπιέζονται χειρότερα από τα παιδιά. Δεν τους αφήνει να έχουν λόγο όταν είναι μπροστά. Τα παιδιά κάνουν συχνά λόγο να μην γίνει αναφορά σε εκπαιδευτικούς που τους υποστηρίζουν για να μην απολυθούν. Κατάχρηση και επίδειξη εξουσίας προς παιδιά και εκπαιδευτικούς. Τα παιδιά είναι φοβισμένα και εκείνοι τα παρουσιάζουν πειθαρχημένα, σε ένα σχολείο που θέλει να παρουσιάζεται σαν το μοναδικό που μπορεί να διαχειριστεί την διαφορετικότητα. Μάλλον θα πρέπει να διαφημίζεται για την άκαρπη παρεμβατικότητα τυχαίων στελεχών της επιχείρησης, στο έργο των εκπαιδευτικών.

Στοιχεία αξιολογητή

Γονέας
Σας βοήθησε αυτή η αξιολόγηση; 11 9

Σχόλια

1 αποτελέσματα - εμφανίζονται 1 - 1
Στοίχιση
Έχετε ήδη λογαριασμό; ή Δημιουργία λογαριασμού
05 April, 2020
Όταν αναρτούμε μια κριτική που τυχαίνει δημοσίευσης προς ένα ευρύτερο κοινό, καλό θα είναι οι αξιολογικές μας κρίσεις να συνοδεύονται από λογικά επιχειρήματα, βάσει δεδομένων που γνωρίζουμε. Το κείμενο θα πρέπει να είναι φροντισμένο και να μη χρήζει οποιασδήποτε ασάφειας προς τον αναγνώστη. Παραβλέποντας τις φιλολογικές μου παρατηρήσεις, θα ήθελα να καταλήξω πως το παραπάνω κείμενο έχει αντικρουόμενα και ασαφή νοήματα. Αλήθεια πώς γίνεται τα παιδιά να είναι φοβισμένα, τη στιγμή που γράφετε ότι οι εκπαιδευτικοί καταπιέζονται από τα παιδιά. Αυτό το κάνουν "φοβισμένα παιδιά"; Μάλλον όχι. Μιλάτε για δική σας "αίσθηση". Η αίσθηση είναι υποκειμενική και δεν αποτελεί αντικειμενικό κριτήριο για αξιολογήσεις και κρητικές, αφού δε στηρίζεται σε πραγματικά γεγονότα. Έχει μεγάλη σημασία να εκφράζουμε την άποψή μας, σκεφτόμενοι κριτικά και διατυπώνοντας λογικά επιχειρήματα. Αυτές είναι κάποιες βασικές αρχές της ελεύθερης έκφρασης λόγου. Κανένα κείμενο δεν μπορεί να αξιολογηθεί ορθά όταν έχει συνταχθεί με τέτοιο τρόπο, ώστε πρώτα βγαίνει το συναίσθημα και ύστερα η λογική.

Γονέας
N
nikmouk
1 αποτελέσματα - εμφανίζονται 1 - 1

Publish the Menu module to "offcanvas" position. Here you can publish other modules as well.
Learn More.