Λεπτομέρειες αξιολόγησης
4.1 38Το δικό μας σχολείο
Γενική βαθμολογία
4.6
Ποιότητα εκπαίδευσης
5.0
Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
5.0
Διοίκηση σχολείου
5.0
Ενημέρωση γονέων
5.0
Κτιριακές εγκαταστάσεις
4.0
Αθλητικές εγκαταστάσεις
3.0
Επιπλέον εγκαταστάσεις
4.0
Χρήση τεχνολογίας στην εκπαίδευση
5.0
Επιπλέον δραστηριότητες
5.0
Παρεχόμενες υπηρεσίες σε σχέση με τα δίδακτρα
5.0
Το σχολείο το γνωρίσαμε πριν δύο χρόνια. Αρχικά είχαμε κάποιες ανησυχίες για την μεθοδολογία που ακολουθούσε: Όχι βιβλία στο σπίτι, διεκπεραίωση εργασιών στο σχολείο, χρησιμοποίηση της ξένης γλώσσας σαν εκπαιδευτικό μέσο (μέθοδος clil, αν και την γνωρίζαμε) και διάφορες άλλες καινοτομίες, «ξένες» για εμάς.
Παρόλα αυτά η ζεστασιά, ή αύρα των ανθρώπων, ο μικρός αριθμός παιδιών στην τάξη και ο ενθουσιασμός του παιδιού όταν βρέθηκε στο περιβάλλον του σχολείου μας έκανε να έρθουμε στο σχολείο.
Μέσα σε αυτό το διάστημα είδαμε το παιδί μας να μεγαλώνει, να αναπτύσσεται μαθησιακά και συναισθηματικά, να συγκροτεί την δική του προσωπικότητα μέσα σε ένα υγιές περιβάλλον. Όπου κυριαρχεί η ηρεμία, ο διάλογος, το ενδιαφέρον και οτιδήποτε συμβαίνει είναι μια ευκαιρία για μάθηση. Το παιδί έμαθε να εκφράζεται, να συζητά, να ενδιαφέρεται, να αποκτά αυτοπεποίθηση.
Όσο αναφορά το μαθησιακό παρακολουθούσαμε στην αρχή (λόγω της αρχικής ανησυχίας) την πρόοδο που γινόταν. Η ύλη ολοκληρωνόταν, το παιδί δεν είχε κενά (συγκρίναμε με άλλα σχολεία και παιδιά φίλων) και η συμμετοχή του σε δράσης, δραστηριότητες και μαθητικούς διαγωνισμούς έδειχναν απτά αποτελέσματα.
Το πιο σημαντικό είναι ότι το παιδί περνά ΚΑΛΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ. Και μαζί με αυτό και εμείς. Του αρέσει να συμμετέχει στις εκδηλώσεις και τις γιορτές του σχολείου και το νοιώθει σαν σπίτι του.
Πάψαμε να ανησυχούμε και δεν είναι λίγες οι φορές που νοιώθουμε άσχημα για την αρχική μας ανησυχία και ανασφάλεια.
Για εμάς «Ευρωπαϊκό Πρότυπο» είναι, έτσι όπως θα έπρεπε να είναι όλα τα σχολεία.
Παρόλα αυτά η ζεστασιά, ή αύρα των ανθρώπων, ο μικρός αριθμός παιδιών στην τάξη και ο ενθουσιασμός του παιδιού όταν βρέθηκε στο περιβάλλον του σχολείου μας έκανε να έρθουμε στο σχολείο.
Μέσα σε αυτό το διάστημα είδαμε το παιδί μας να μεγαλώνει, να αναπτύσσεται μαθησιακά και συναισθηματικά, να συγκροτεί την δική του προσωπικότητα μέσα σε ένα υγιές περιβάλλον. Όπου κυριαρχεί η ηρεμία, ο διάλογος, το ενδιαφέρον και οτιδήποτε συμβαίνει είναι μια ευκαιρία για μάθηση. Το παιδί έμαθε να εκφράζεται, να συζητά, να ενδιαφέρεται, να αποκτά αυτοπεποίθηση.
Όσο αναφορά το μαθησιακό παρακολουθούσαμε στην αρχή (λόγω της αρχικής ανησυχίας) την πρόοδο που γινόταν. Η ύλη ολοκληρωνόταν, το παιδί δεν είχε κενά (συγκρίναμε με άλλα σχολεία και παιδιά φίλων) και η συμμετοχή του σε δράσης, δραστηριότητες και μαθητικούς διαγωνισμούς έδειχναν απτά αποτελέσματα.
Το πιο σημαντικό είναι ότι το παιδί περνά ΚΑΛΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ. Και μαζί με αυτό και εμείς. Του αρέσει να συμμετέχει στις εκδηλώσεις και τις γιορτές του σχολείου και το νοιώθει σαν σπίτι του.
Πάψαμε να ανησυχούμε και δεν είναι λίγες οι φορές που νοιώθουμε άσχημα για την αρχική μας ανησυχία και ανασφάλεια.
Για εμάς «Ευρωπαϊκό Πρότυπο» είναι, έτσι όπως θα έπρεπε να είναι όλα τα σχολεία.
Στοιχεία αξιολογητή
Γονέας
A
Σχόλια
Έχετε ήδη λογαριασμό; Άμεση σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού