Λεπτομέρειες αξιολόγησης
4.1 38Ένα πρότυπο σύγχρονο σχολείο για ολους
Γενική βαθμολογία
4.7
Ποιότητα εκπαίδευσης
5.0
Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
5.0
Διοίκηση σχολείου
5.0
Ενημέρωση γονέων
5.0
Κτιριακές εγκαταστάσεις
4.0
Αθλητικές εγκαταστάσεις
4.0
Επιπλέον εγκαταστάσεις
4.0
Χρήση τεχνολογίας στην εκπαίδευση
5.0
Επιπλέον δραστηριότητες
5.0
Παρεχόμενες υπηρεσίες σε σχέση με τα δίδακτρα
5.0
Αγαπητοί,
ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΩ ΔΗΜΟΣΙΑ ΤΗΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥ «ΕΥΡΩΠΑΙΚΟΥ ΠΡΩΤΥΠΟΥ», ΔΙΟΤΙ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΝΘΡΩΠΟΚΕΝΤΡΙΚΑ ΚΑΙ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΑ, ΩΣΤΕ ΚΑΘΕ ΠΑΙΔΙ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΝΑ ΕΝΤΑΧΘΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕΙ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΠΟΥ ΟΡΙΖΕΙ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ, ΑΛΛΑ ΝΑ ΑΠΟΚΟΜΙΣΕΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ, ΕΙΚΟΝΕΣ ΚΑΙ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΤΟΥ ΠΡΟΣΘΕΤΟΥΝ ΜΙΑ ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΟΠΟΥ ΤΗΝ ΣΥΓΚΡΙΝΩ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΗΝ 'ΑΝΘΙΣΗ ΄ ΤΩΝ ΛΟΥΛΟΥΔΙΩΝ.
ΓΙΑ ΤΟ ΛΙΓΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΠΟΥ ΕΧΩ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΓΝΩΡΙΣΩ ΘΕΩΡΩ, ΟΤΙ Ο ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΜΟΣ ΤΟΥΣ ΩΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΙ ΣΕ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ΜΕ ΤΟΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΑΦΗΝΕΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΠΟΥ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΟΥΝ ΚΑΙ ΣΤΟΧΟΘΕΤΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΘΕ ΠΑΙΔΙ ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ, ΕΚΠΛΗΡΕΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ, ΑΛΛΑ ΕΝΔΥΝΑΜΩΝΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΘΕ ΠΑΙΔΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΕΙ ΝΑ ΔΕΙ ΤΙΣ ΑΔΥΝΑΜΙΕΣ ΤΟΥ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΒΑΛΕΙ ΤΟ ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΤΟΥ.
ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΩ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΟΤΙ ΔΙΝΕΤΑΙ Η ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΑΙΔΙ ΝΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕΙ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΑΔΕΙΞΕΙ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ, ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΕΡΓΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΟΥ ΣΤΗ ΤΑΞΗ, ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΤΟΝ ΠΡΟΤΡΕΠΕΙ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.
ΤΕΛΙΚΑ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΕΝΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΚΕΝΤΡΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΤΟ ΕΙΣΠΡΑΤΕΙ ΚΑΙ Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΕ ΧΑΡΟΥΜΕΝΑ ΠΑΙΔΙΑ, ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΑ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΑΝΑΣΦΑΛΕΙΕΣ.
ΕΛΠΙΖΩ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΑΥΤΟ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΤΟ ΝΟΗΜΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΣΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΚΑΙ ΜΗ, ΩΣΤΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΝΑ ΜΗΝ ΕΓΚΛΩΒΙΣΤΟΥΝ ΣΕ ΠΑΡΩΧΗΜΕΝΑ ΣΤΕΡΕΟΤΥΠΑ ΚΑΙ ΑΔΙΕΞΟΔΑ.
ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΩ ΔΗΜΟΣΙΑ ΤΗΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥ «ΕΥΡΩΠΑΙΚΟΥ ΠΡΩΤΥΠΟΥ», ΔΙΟΤΙ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΝΘΡΩΠΟΚΕΝΤΡΙΚΑ ΚΑΙ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΑ, ΩΣΤΕ ΚΑΘΕ ΠΑΙΔΙ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΝΑ ΕΝΤΑΧΘΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕΙ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΠΟΥ ΟΡΙΖΕΙ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ, ΑΛΛΑ ΝΑ ΑΠΟΚΟΜΙΣΕΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ, ΕΙΚΟΝΕΣ ΚΑΙ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΤΟΥ ΠΡΟΣΘΕΤΟΥΝ ΜΙΑ ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΟΠΟΥ ΤΗΝ ΣΥΓΚΡΙΝΩ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΗΝ 'ΑΝΘΙΣΗ ΄ ΤΩΝ ΛΟΥΛΟΥΔΙΩΝ.
ΓΙΑ ΤΟ ΛΙΓΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΠΟΥ ΕΧΩ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΓΝΩΡΙΣΩ ΘΕΩΡΩ, ΟΤΙ Ο ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΜΟΣ ΤΟΥΣ ΩΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΙ ΣΕ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ΜΕ ΤΟΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΑΦΗΝΕΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΠΟΥ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΟΥΝ ΚΑΙ ΣΤΟΧΟΘΕΤΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΘΕ ΠΑΙΔΙ ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ, ΕΚΠΛΗΡΕΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ, ΑΛΛΑ ΕΝΔΥΝΑΜΩΝΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΘΕ ΠΑΙΔΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΕΙ ΝΑ ΔΕΙ ΤΙΣ ΑΔΥΝΑΜΙΕΣ ΤΟΥ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΒΑΛΕΙ ΤΟ ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΤΟΥ.
ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΩ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΟΤΙ ΔΙΝΕΤΑΙ Η ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΑΙΔΙ ΝΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕΙ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΑΔΕΙΞΕΙ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ, ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΕΡΓΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΟΥ ΣΤΗ ΤΑΞΗ, ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΤΟΝ ΠΡΟΤΡΕΠΕΙ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.
ΤΕΛΙΚΑ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΕΝΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΚΕΝΤΡΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΤΟ ΕΙΣΠΡΑΤΕΙ ΚΑΙ Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΕ ΧΑΡΟΥΜΕΝΑ ΠΑΙΔΙΑ, ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΑ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΑΝΑΣΦΑΛΕΙΕΣ.
ΕΛΠΙΖΩ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΑΥΤΟ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΤΟ ΝΟΗΜΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΣΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΚΑΙ ΜΗ, ΩΣΤΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΝΑ ΜΗΝ ΕΓΚΛΩΒΙΣΤΟΥΝ ΣΕ ΠΑΡΩΧΗΜΕΝΑ ΣΤΕΡΕΟΤΥΠΑ ΚΑΙ ΑΔΙΕΞΟΔΑ.
Στοιχεία αξιολογητή
Γονέας
B
Σχόλια
Έχετε ήδη λογαριασμό; Άμεση σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού