Λεπτομέρειες αξιολόγησης
4.1 38Κι όμως υπάρχει...
Γενική βαθμολογία
4.6
Ποιότητα εκπαίδευσης
5.0
Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
5.0
Διοίκηση σχολείου
5.0
Ενημέρωση γονέων
5.0
Κτιριακές εγκαταστάσεις
4.0
Αθλητικές εγκαταστάσεις
3.0
Επιπλέον εγκαταστάσεις
4.0
Χρήση τεχνολογίας στην εκπαίδευση
5.0
Επιπλέον δραστηριότητες
5.0
Παρεχόμενες υπηρεσίες σε σχέση με τα δίδακτρα
5.0
Ένα σχολείο για τους γονείς που θεωρούν ότι η εκπαίδευση δεν πρέπει να μοιάζει με καταναγκαστικά έργα.
Τα παιδιά γράφουν εκθέσεις για ταινίες που βλέπουν στο σχολείο, εκδρομές που έκαναν--εναύσματα που τους έχουν δοθεί στο σχολείο. Οι χρονικές αντικαταστάσεις γίνονται παιχνίδι με μπάλα, τα χρονικά επιρρήματα διδάσκονται με κυνήγι θησαυρού στην αυλή. Με εντυπωσίασε πραγματικά πώς η Ιστορία μπορεί να γίνει θεατρική παράσταση - και είμαι σίγουρη ότι ο γιος μου δεν θα ξεχάσει ποτέ πώς οι Ρωμαίοι κατέκτησαν την Ελλάδα…
Έχοντας ως μέτρο σύγκρισης το πώς αντιμετώπιζαν τα παιδιά μου στο «κλασικό» σχολείο το διάβασμα, η βελτίωση της απόδοσης είναι τεράστια και η αλλαγή στάσης προς την εκπαίδευση εμφανέστατη.
Η επικοινωνία γονέων - παιδιών-εκπαιδευτικών είναι σημαντική και είναι κομμάτι της καθημερινότητας του σχολείου.
Το κάθε παιδί αντιμετωπίζεται ως ξεχωριστή προσωπικότητα και γίνεται φανερή προσπάθεια σεβασμού αυτής αλλά ταυτόχρονα και βελτίωσής της και ένταξής της στην ομάδα. Η ομάδα είναι σημαντική και δίνεται βαρύτητα στο να βοηθάει ο ένας τον άλλο. Η προσπάθεια είναι όλο το σχολείο να είναι μία ομάδα.
Η σωστή συμπεριφορά, ο σεβασμός του συνανθρώπου, είναι εξίσου σημαντικό κομμάτι της εκπαίδευσης. Γι’ αυτό το σχολείο, η εκπαίδευση δεν είναι στείρα γνώση, αλλά παιδεία.
Το πιο σημαντικό όμως απ' όλα, είναι ότι τα παιδιά μου γυρίζουν από το σχολείο ευτυχισμένα και χαρούμενα γιατί έχουν περάσει "ΤΕΛΕΙΑ" ! Κι αυτό ειπωμένο όχι από εμένα, αλλά από ένα παιδί που 4 χρόνια θεωρούσε το σχολείο... φυλακή.
Τα παιδιά γράφουν εκθέσεις για ταινίες που βλέπουν στο σχολείο, εκδρομές που έκαναν--εναύσματα που τους έχουν δοθεί στο σχολείο. Οι χρονικές αντικαταστάσεις γίνονται παιχνίδι με μπάλα, τα χρονικά επιρρήματα διδάσκονται με κυνήγι θησαυρού στην αυλή. Με εντυπωσίασε πραγματικά πώς η Ιστορία μπορεί να γίνει θεατρική παράσταση - και είμαι σίγουρη ότι ο γιος μου δεν θα ξεχάσει ποτέ πώς οι Ρωμαίοι κατέκτησαν την Ελλάδα…
Έχοντας ως μέτρο σύγκρισης το πώς αντιμετώπιζαν τα παιδιά μου στο «κλασικό» σχολείο το διάβασμα, η βελτίωση της απόδοσης είναι τεράστια και η αλλαγή στάσης προς την εκπαίδευση εμφανέστατη.
Η επικοινωνία γονέων - παιδιών-εκπαιδευτικών είναι σημαντική και είναι κομμάτι της καθημερινότητας του σχολείου.
Το κάθε παιδί αντιμετωπίζεται ως ξεχωριστή προσωπικότητα και γίνεται φανερή προσπάθεια σεβασμού αυτής αλλά ταυτόχρονα και βελτίωσής της και ένταξής της στην ομάδα. Η ομάδα είναι σημαντική και δίνεται βαρύτητα στο να βοηθάει ο ένας τον άλλο. Η προσπάθεια είναι όλο το σχολείο να είναι μία ομάδα.
Η σωστή συμπεριφορά, ο σεβασμός του συνανθρώπου, είναι εξίσου σημαντικό κομμάτι της εκπαίδευσης. Γι’ αυτό το σχολείο, η εκπαίδευση δεν είναι στείρα γνώση, αλλά παιδεία.
Το πιο σημαντικό όμως απ' όλα, είναι ότι τα παιδιά μου γυρίζουν από το σχολείο ευτυχισμένα και χαρούμενα γιατί έχουν περάσει "ΤΕΛΕΙΑ" ! Κι αυτό ειπωμένο όχι από εμένα, αλλά από ένα παιδί που 4 χρόνια θεωρούσε το σχολείο... φυλακή.
Στοιχεία αξιολογητή
Γονέας
Σ
Σχόλια
Έχετε ήδη λογαριασμό; Άμεση σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού