Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας | ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
HotΣτοιχεία επικοινωνίας
Πατησίων 76, Τ.Κ. 10434, Αθήνα
Τηλ. 210 8203101-3, Φαξ. 210 8225677
Τηλ. 210 8203101-3, Φαξ. 210 8225677
Επιστημονικοί τομείς
- Μάρκετινγκ - Πωλήσεις
Περιοχή
- Αθήνα
Περιγραφή
Το τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας αποτελεί ένα από τα νεότερα και δυναμικότερα τμήματα του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Ξεκίνησε τη λειτουργία του το 1992 με τον τίτλο «Τμήμα Επιχειρησιακής Έρευνας και Μάρκετινγκ» και πήρε τη σημερινή του ονομασία το 2002 με παράλληλη προσαρμογή του προγράμματος σπουδών του στο σύγχρονο επιχειρησιακό περιβάλλον. Από την πρώτη στιγμή της ίδρυσής του αποδείχτηκε ως μια από τις δημοφιλέστερες επιλογές μεταξύ των τμημάτων του οικονομικού πεδίου αλλά και γενικότερα μεταξύ των τμημάτων όλων των κατευθύνσεων με κριτήριο τον αριθμό τον υποψήφιων φοιτητών που το δηλώνουν ως πρώτη επιλογή. Αποτελεί το πρώτο πανεπιστημιακό τμήμα στη χώρα που ασχολείται με τις επιστήμες του Μάρκετινγκ και της Επικοινωνίας, τόσο σε προπτυχιακό όσο και μεταπτυχιακό επίπεδο, και από τα λίγα τμήματα που προσφέρουν ειδίκευση σε νέες τεχνολογίες επικοινωνίας.
Επικοινωνήστε με τον συγκεκριμένο εκπαιδευτικό οργανισμό, συμπληρώνοντας την ακόλουθη φόρμα:
>Βαθμολογίες αξιολογητών
2 reviews
Γενική βαθμολογία
4.3
Περιεχόμενο προγράμματος σπουδών
5.0(2)
Διδακτικό προσωπικό
4.5(2)
Ποιότητα εκπαιδευτικού υλικού
5.0(2)
Μέθοδοι διδασκαλίας
4.0(2)
Επαγγελματική αποκατάσταση
3.5(2)
Εξοπλισμός
4.0(2)
Γραμματειακή υποστήριξη
4.5(2)
Κτιριακές εγκαταστάσεις
3.5(2)
Έχετε ήδη λογαριασμό; Άμεση σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού
Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας του Οικονομικού Πάν. Αθηνών
Γενική βαθμολογία
4.5
Περιεχόμενο προγράμματος σπουδών
5.0
Διδακτικό προσωπικό
5.0
Ποιότητα εκπαιδευτικού υλικού
5.0
Μέθοδοι διδασκαλίας
5.0
Επαγγελματική αποκατάσταση
3.0
Εξοπλισμός
5.0
Γραμματειακή υποστήριξη
5.0
Κτιριακές εγκαταστάσεις
3.0
Το τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας είναι το μοναδικό στην Ελλάδα που ασχολείται και με τους δύο αυτούς τομείς. Παρακολούθησα και το πρόγραμμα DigiMa που ήταν καταπληκτικό. Η γραμματεία είναι συνεπής αν κρίνω από όσα άκουγα ως φοιτήτρια και μετά ως Απόφοιτος για γραμματείς άλλων σχολών ή τμημάτων. Δεν αντιμετώπισα κανένα πρόβλημα, όλα ηταν στην ώρα τους. Με ενθουσίασε το γεγονός ότι είχαν αποστείλει τους κωδικούς για τις διάφορες πλατφόρμες εγκαίρως και τέλος εάν κάποιος τους χάσει μπορεί να επικοινωνήσει μαζί τους να τον βοηθήσουν, δεν σε αφήνουν ξεκρέμαστο. Έτυχε σε ένα άλλο πανεπιστήμιο (της Κύπρου) να με αφήσουν ξεκρέμαστη, οι κωδικοί που μου είχαν δώσει δεν οδηγούσαν πουθενά και δεν με βοηθούσε κανένας ούτε καν ο υπεύθυνος καθηγητής που όλο έκανε άσκοπες παρατηρήσεις στη στιγμή που έφταιγαν άλλα πράγματα. Σε αυτό το πανεπιστήμιο το ΟΠΑ δεν υπάρχουν αυτά. Θα βρείτε συνέπεια, ευγενικό λόγο, κατανόηση, ανθρωπιά κτλ. Τώρα όσον αφορά την επαγγελματική αποκατάσταση εξαρτάται τι θέλει κάποιος να κάνει, μπορεί να εργαστεί σε μια εταιρεία μπορεί να δημιουργήσει και δική του επιχείρηση και με τα εργαλεία που έμαθε στο ΟΠΑ να προωθήσει τη δική του δουλειά. Το διδακτικό προσωπικό ήταν το καλύτερο ο, τι πρόβλημα είχες σχετικά με τα μαθήματα, εννοείται, σου το ελυναν και πολλές φορές σου δίνουν και επαγγελματική καθοδήγηση. Οι κτιριακες εγκατάστασεις είναι τέλειες, το θέμα είναι οι άσχετοι που μαζεύονται έξω από το πανεπιστήμιο και δημιουργούν περιστατικά, ένα βράδυ στο τσακ θα έτρωγα μια αδεσποτη από άδειο μπουκάλι που κρατούσε ένας από τους παράνομους πλανόδιους αλλοδαπούς πωλητές. Ελπίζω αυτό να αλλάξει. Το οικονομικό πανεπιστήμιο Αθηνών είναι ένα από τα καλύτερα πανεπιστήμια της Ελλάδας και της Κύπρου.
Στοιχεία αξιολογητή
Απόφοιτος
E
Αξιολόγηση τμήματος μάρκετινγκ του ΟΠΑ
Γενική βαθμολογία
4.0
Περιεχόμενο προγράμματος σπουδών
5.0
Διδακτικό προσωπικό
4.0
Ποιότητα εκπαιδευτικού υλικού
5.0
Μέθοδοι διδασκαλίας
3.0
Επαγγελματική αποκατάσταση
4.0
Εξοπλισμός
3.0
Γραμματειακή υποστήριξη
4.0
Κτιριακές εγκαταστάσεις
4.0
Το τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας του ΟΠΑ είναι το μόνο (ή από τα λίγα) τμήματα στην Ελλάδα που ασχολείται με το μάρκετινγκ και για αυτό το λόγο συνήθως προσελκύει τόσο αξιόλογους καθηγητές αλλά και εργοδότες.
Στα θετικά του τμήματος είναι το γεγονός ότι είναι μέρος του Οικονομικού πανεπιστημίου που είναι ένα από τα καλύτερα πανεπιστήμια της Ελλάδας.
Λόγω των καθηγητών του τμήματος (που προέρχονται κυρίως από πανεπιστήμια του εξωτερικού), η μετέπειτα πρόσβαση των αποφοίτων σε μεταπτυχιακά προγράμματα του εξωτερικού είναι σχετικά εύκολη.
Τέλος, το πανεπιστήμιο και το τμήμα μάρκετινγκ έχει θετική εικόνα στην αγορά και πολλοί από τους απόφοιτους του τμήματος είναι σήμερα στελέχη μεγάλων επιχειρήσεων στον τομέα του μάρκετινγκ.
Στα θετικά του τμήματος είναι το γεγονός ότι είναι μέρος του Οικονομικού πανεπιστημίου που είναι ένα από τα καλύτερα πανεπιστήμια της Ελλάδας.
Λόγω των καθηγητών του τμήματος (που προέρχονται κυρίως από πανεπιστήμια του εξωτερικού), η μετέπειτα πρόσβαση των αποφοίτων σε μεταπτυχιακά προγράμματα του εξωτερικού είναι σχετικά εύκολη.
Τέλος, το πανεπιστήμιο και το τμήμα μάρκετινγκ έχει θετική εικόνα στην αγορά και πολλοί από τους απόφοιτους του τμήματος είναι σήμερα στελέχη μεγάλων επιχειρήσεων στον τομέα του μάρκετινγκ.
Στοιχεία αξιολογητή
Απόφοιτος
A