Facebook, Twitter, Linkedin και Έλληνες
Σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποίησε το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Επιχειρείν - ELTRUN του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, το YouTube έρχεται πρώτο στις προτιμήσεις των Ελλήνων χρηστών, ενώ ακολουθούν το Facebook και το Linkedin. Αντιθέτως, το Twitter βρίσκεται πολύ πίσω στη λίστα.
Συγκεκριμένα, το YouTube φτάνει το ποσοστό το 93% κατοχυρώνοντας την κυριαρχία του, ενώ στη δεύτερη θέση είναι το Facebook με 82% και στην τρίτη το Linkedin με 61%. Το Twitter βρίσκεται πιο κάτω από τα review pages και τα blogs με ποσοστό 46%.
Ο βασικός λόγος που το Linkedin έχει παρουσιάσει τόσο μεγάλη άνοδο στην Ελλάδα είναι η ανεργία που επικρατεί, καθώς ο βασικός ρόλος του συγκεκριμένου μέσου είναι η προβολή των προσωπικών στοιχείων και επαγγελματικών προσόντων των χρηστών, αλλά και η επαγγελματική στήριξη των ατόμων.
Δείτε περισσότερα τεχνολογικά νέα: https://eduadvisor.gr/index.php/arthra/tehnologia