Το Like, το Sympathize και το Dislike του Facebook
Αδιαμφισβήτητα, το Like του Facebook κυριαρχεί πλέον όχι μόνο στις αναρτήσεις των χρηστών, αλλά και σε γραπτά μηνύματα και εικόνες.
Σε μια σύσκεψη των εργαζομένων της εταιρείας δημιουργήθηκε η ιδέα να αντικατασταθεί το κουμπί Like με το κουμπί Sympathize. Μάλιστα, το κουμπί αυτό θα το διαχειρίζεται ο χρήστης από τη λίστα των feelings που θα έχει στη διάθεσή του.
Όπως φαίνεται όμως, η ιδέα αυτή για την ώρα έμεινε στα χαρτιά, και όπως δήλωσε ένας από τους μηχανικούς software του δημοφιλούς κοινωνικού δικτύου: «υπήρξε ένα πρόγραμμα που δούλευε κάποιος άλλος μηχανικός της εταιρίας. Δεν θα υπήρχε σε κάθε ανάρτηση, αλλά μόνο αν έκανες tag στο οποίο θα υπήρχαν συγκεκριμένα feelings από τη σχετική λίστα. Αρκετός κόσμος φάνηκε να ενθουσιάζεται με την ιδέα, όμως τελικά αποφασίσαμε ότι δεν ήταν ο κατάλληλος καιρός για να προχωρήσουμε σ' αυτό το βήμα».
Όσον αφορά το κουμπί Dislike θα παραμείνει και αυτό ακόμα ως ιδέα και δεν θα προχωρήσει, αν και πολλοί χρήστες το ζητούν.
Δείτε περισσότερα τεχνολογικά νέα: https://eduadvisor.gr/index.php/arthra/tehnologia