Facebook και Twitter προτιμούν οι Έλληνες
Το εργαστήριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου (ELTRUN) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών πραγματοποίησε έρευνα σχετικά με τη «Στάση, αξιοποίηση και εμπιστοσύνη, των Ελλήνων στα social media» και κατέληξε στο συμπέρασμα ότι οι Έλληνες είναι έμπειροι και ενεργοί με τα κοινωνικά δίκτυα.
Συγκεκριμένα, το 50% δηλώνει ότι χρησιμοποιεί τα social media πάνω από 3 χρόνια, ενώ το 68% επισκέπτεται σελίδες κοινωνικής δικτύωσης και το 60% blogs και forums, καθώς και 1 στους 2 αναζητά πληροφορίες σε σελίδες με reviews χρηστών.
Όμως, το πιο σημαντικό γεγονός είναι ότι, ενώ οι Έλληνες χρησιμοποιούν τα social media, είναι πιο εξοικειωμένοι με τις σελίδες κοινωνικής δικτύωσης (facebook, twitter), καθώς 1 στους 2 αφήνει σχόλια συχνά, ενώ το ποσοστό αλλάζει σημαντικά για τα blogs/forums όπου 1 στους 5 κάνει σχόλια και 1 στους 10 αφήνει κάποιο σχόλιο σε reviews χρηστών.
Οι σελίδες κοινωνικής δικτύωσης έχουν ως σκοπό την κοινωνικοποίηση των χρηστών γεγονός που εναρμονίζεται με την ελληνική κουλτούρα, και όχι η ενημέρωσή τους για ένα θέμα. Οι Έλληνες χρήστες μέσω των σελίδων κοινωνικής δικτύωσης επικοινωνούν με την οικογένεια και τους φίλους τους, διασκεδάζουν, μοιράζουν φωτογραφίες και βίντεο. Τέλος, 1 στους 2 χρήστες έχει πάνω από 100 φίλους, αλλά το 45% δηλώνει ότι γνωρίζει προσωπικά μέχρι το 50% των φίλων του.