Η ανανέωση του Twitter
Το Twitter αποφάσισε να ανανεώσει τόσο την εμφάνισή του όσο και τη λειτουργία του, σε μια προσπάθεια να κάνει τις υπηρεσίες του ευκολότερες στη χρήση και να βοηθήσει τις εταιρίες να αναδείξουν καλύτερα τα εμπορικά τους σήματα.
Γι αυτόν το λόγο, προχώρησε σε απλοποίηση της εμφάνισης της κεντρικής σελίδας, αλλά και σε ταχύτερη απόδοση. Επίσης, προσπαθεί να έχει περισσότερες διαφημίσεις, βασιζόμενο στην τεράστια επισκεψιμότητά του, ώστε να μπορεί να ανταγωνιστεί αποτελεσματικά το Facebook και το Google.
Δυο από τις βασικές αλλαγές που αφορούν τους περισσότερους χρήστες είναι:
1) @Connect: το οποίο αντικαθιστά το mention και περιλαμβάνει όλες τις αναφορές που γίνονται στο χρήστη, και όλους τους «ακόλουθούς» του
2) #Discover: το οποίο συγκεντρώνει όλα τα θέματα που τον ενδιαφέρουν περισσότερο, αλλά μπορεί να συγκεντρώσει και τα hashtags που τον απασχολούν.
Όπως αναφέρει και ο διευθύνων σύμβουλος του Twitter, Dick Costolo, «Πρέπει να παρέχουμε τον πιο απλό και γρήγορο τρόπο για να μπορούν να επικοινωνούν άνθρωποι με κοινά ενδιαφέροντα από όλο τον κόσμο».