Έρχονται νέα υπερ-ραντάρ που θα σαρώνουν τα πάντα στους δρόμους
Ένα πανίσχυρο τεχνολογικό όπλο στη μάχη κατά της παραβατικότητας αποκτούν οι αστυνομικές αρχές, μετά και την εξέλιξη νέων, υπερσύγχρονων ραντάρ.
Η μάστιγα των τροχαίων παραβάσεων και μάλιστα εκείνων που κατατάσσονται στην κατηγορία των αντικοινωνικών δεν αποτελεί μόνον ελληνικό φαινόμενο, απασχολώντας τις αστυνομικές αρχές σε όλα τα μήκη και τα πλάτη του πλανήτη.
Παρά, λοιπόν, τις εξοντωτικές ποινές που προβλέπονται για εκείνους που συνηθίσουν να πηγαίνουν κόντρα στο γράμμα του Νόμου, θέτοντας σε κίνδυνο όχι μόνον τους υπόλοιπους χρήστες του δρόμου αλλά και τον ίδιο τον εαυτό τους, το έργο της αστυνόμευσης και τις βεβαίωσης των παραβάσεων παραμένει δύσκολο.
Δύσκολο αλλά όχι ανέφικτο, καθώς η εξέλιξη της τεχνολογίας και φυσικά η αξιοποίησή της προσφέρει νέα, αποτελεσματικότερα όπλα στα χέρια των ελεγκτικών αρχών.
Χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα των νέων, υπερσύγχρονων ραντάρ τα οποία πρόκειται να εγκατασταθούν στους δρόμους της Γαλλίας, αναλαμβάνοντας τον έλεγχο των οχημάτων και τη βεβαίωση των παραβάσεων.
Ο λόγος για το «Mesta Fusion 2» το οποίο έχει την ικανότητα να ελέγχει πλήθος παραμέτρων που σχετίζονται με την κίνηση των οχημάτων και να βεβαιώνει αντίστοιχο αριθμό παραβάσεων.
Όπως αντιλαμβάνεστε, λοιπόν, δεν πρόκειται για ένα απλό ραντάρ ταχύτητας, αλλά για μια… πολυτάλαντη συσκευή από τις δαγκάνες της οποίας ελάχιστοι θα μπορούν να ξεφύγουν.
Κι αυτό γιατί ταυτόχρονα το«Mesta Fusion 2» θα ελέγχει την ταχύτητα κίνησης, την απόσταση ανάμεσα στα οχήματα, την παραβίαση του ερυθρού σηματοδότη, το παράνομο προσπέρασμα, την κίνηση σε Λωρίδα Έκτακτης Ανάγκης, ακόμα και την υποχρεωτική παραχώρηση προτεραιότητας σε μια διάβαση πεζών.
Το ίδιο ραντάρ, ωστόσο, θα έχει την ικανότητα να εντοπίζει παραβάσεις «σκανάροντας» και το εσωτερικό του αυτοκινήτου, εντοπίζοντας εκείνους που δεν φορούν ζώνη ασφαλείας ή αν ο οδηγός χρησιμοποιεί εν κινήσει μια συσκευή κινητής τηλεφωνίας.
Ένα ακόμα εντυπωσιακό χαρακτηριστικό του συγκεκριμένου ραντάρ είναι η ικανότητα να ελέγχει ταυτόχρονα έως και 126 οχήματα σε πέντε διαφορετικές λωρίδες κυκλοφορίας.
Πηγή: carandmotor.gr
Δείτε περισσότερα τεχνολογικά νέα: https://eduadvisor.gr/index.php/arthra/tehnologia