To PlayStation κατέθεσε πατέντα για τεχνολογία που επιτρέπει στους θεατές να σας πειράζουν στο VR
Το PlayStation έχει καταθέσει μια πατέντα για την τεχνολογία που επιτρέπει στα μέλη του κοινού να συμμετέχουν σε περιεχόμενο εικονικής πραγματικότητας, λαμβάνοντας αποφάσεις για τον ενεργό παίκτη. Ή, τέλος πάντως, να τον πειράζουν.
Το δίπλωμα ευρεσιτεχνίας κατατέθηκε τον Οκτώβριο του 2020, αλλά πρόσφατα δημοσιεύθηκε. Μπορείτε να βρείτε το πρωτοσέλιδο με μια χρήσιμη απεικόνιση της τεχνολογίας σε δράση στην ιστοσελίδα του Γραφείου Διπλωμάτων Ευρεσιτεχνίας και Εμπορικών Σημάτων των ΗΠΑ.
Το αντίγραφο της πατέντας μιλά για το πώς τα μέλη του κοινού θα μπορούν να συμμετέχουν σε παιχνίδια, ενώ ένας άλλος χρήστης είναι βυθισμένος στην εικονική πραγματικότητα. Θα μπορούν να λαμβάνουν αποφάσεις για τον παίκτη μέσω «συσκευών θεατών», πιθανώς μέσω των smartphones τους, με τρόπο παρόμοιο με την τεχνολογία PlayLink του PlayStation, που χρησιμοποιείται σε παιχνίδια όπως το Hidden Agenda και το That’s You.
Φαίνεται ότι θα είστε σε θέση να βοηθήσετε ή να πειράξετε τον παίκτη στην εικονική πραγματικότητα, ανάλογα με τις διαθέσιμες επιλογές. Σύμφωνα με την πατέντα, αυτό θα «διευρύνει τη VR σκηνή με βάση τις εισροές των θεατών ως απάντηση στο διαδραστικό περιεχόμενο του audience participation content».
Στο παρεχόμενο παράδειγμα, μπορούμε να δούμε έναν χρήστη μέσα στην εικονική πραγματικότητα, ενώ τέσσερις φίλοι βρίσκονται στον καναπέ πίσω τους. Στην οθόνη ορατή στο κοινό υπάρχει μια προτροπή ψηφοφορίας, η οποία τους επιτρέπει να επιλέξουν ανάμεσα σε ένα σπαθί, ένα τέρας ή μια κουτάλα σούπας. Αυτή η επιλογή είναι καταχωρημένη στις συσκευές θεατή και στη συνέχεια αποστέλλεται στον παίκτη μέσα στην εικονική πραγματικότητα, ο οποίος βλέπει την προτροπή των θεατών να χρησιμοποιήσει μια κουτάλα σούπας.
Δεν είναι σαφές αν ο χρήστης VR γνωρίζει τις διαθέσιμες επιλογές ή όχι, αλλά αυτό σίγουρα θα προσθέσει στην άτακτη φύση αυτής της ενδιαφέρουσας τεχνολογίας. Η ιδέα δημιουργεί αμέσως εικόνες των θεατών που μπορούν να παραπλανούν ανυποψίαστους παίκτες σε ένα παιχνίδι τρόμου ή να παίρνουν αποφάσεις στην ιστορία για αυτούς σε μια αφηγηματική εμπειρία. Ακούγεται πολύ διασκεδαστικό.
Όπως συμβαίνει με όλες τις πατέντες, το γεγονός ότι αυτή δημοσιεύθηκε δε σημαίνει απαραίτητα ότι η Sony θα προχωρήσει περαιτέρω με την ανάπτυξη, αλλά είναι μια άλλη ένδειξη ότι η εταιρεία σκέφτεται ενεργά για το πού να πάει στη συνέχεια με τα προϊόντα VR της.
Σε άλλες ειδήσεις για τις πατέντες του PlayStation, μια πατέντα που αποκαλύφθηκε τον Σεπτέμβριο του 2020 ανέφερε ότι το επόμενο σετ μικροφώνου-ακουστικών του PSVR θα μπορούσε να έχει inside-out tracking όπως το Oculus. Αυτή τη στιγμή, το PSVR είναι διαθέσιμο μόνο στο PlayStation 5 μέσω backwards compatibility, ενώ τα σχέδια της Sony για την πλατφόρμα στο μέλλον παραμένουν ακόμα μυστήριο.
Πηγή: itechnews.gr
Δείτε περισσότερα τεχνολογικά νέα: https://eduadvisor.gr/index.php/arthra/tehnologia