Με τεχνολογία F1 ο διάδοχος της Porsche 918 Spyder;
Κάθε 10 χρόνια περίπου, η Porsche παρουσιάζει μία ναυαρχίδα. Ένα μοντέλο που τοποθετείται στην κορυφή της γκάμας της και συνήθως παρέχει ενδείξεις για την κατεύθυνση στην οποία θα κινηθεί η εταιρία για τα μελλοντικά της μοντέλα. Αυτό έκανε με την 959, αυτό έκανε και με την 918 Hybrid. Ανάμεσα τους, η Carrera GT και αν θέλεις να την συμπεριλάβουμε, η 911 GT1 δρόμου ήταν ειδικές περιπτώσεις με ειδικά χαρακτηριστικά. Αν λοιπόν η Porsche ακολουθήσει το ίδιο χρονοδιάγραμμα, στα μέσα της επόμενης δεκαετίας θα λανσάρει ένα νέο hypercar. Για να γίνει όμως αυτό, οι εργασίες πρέπει να αρχίσουν σύντομα και κάποιες σημαντικές αποφάσεις πρέπει να παρθούν.
Σύμφωνα με φήμες, η Porsche αμφιταλαντευόταν ανάμεσα σε ένα αμιγώς ηλεκτρικό κινητήριο σύνολο με υψηλότερη απόδοση και καλύτερες επιδόσεις ακόμα και από το μονοθέσιο της εταιρίας στην Formula E και ένα υβριδικό σύνολο. Μελέτες έδειξαν όμως ότι η τεχνολογία των solid-state μπαταριών δεν προχωρά αρκετά γρήγορα και οι συμβατικές ιόντων λιθίου δεν καλύπτουν τις ανάγκες της γερμανικής φίρμας, οπότε το πλάνο για ένα ηλεκτρικό hypercar μάλλον εγκαταλείπεται και έρχεται στο προσκήνιο κάτι που ενδεχομένως να είναι ακόμα πιο συναρπαστικό.
Ακούγεται πως κάπου στα έγκατα του Weissach υπάρχει ένα προηγμένο, plug-in υβριδικό σύνολο που εξέλιξε η Porsche Motorsport για την επιστροφή της στα σαλόνια της F1. Δεν γνωρίζουμε σε τι μορφή είναι αυτό το σύνολο αλλά από αυτά που ακούγονται, το κομμάτι της Μ.Ε.Κ. είναι σε προχωρημένο στάδιο εξέλιξης καθώς η “γέννηση” του τοποθετείται πίσω στο 2017 και έχει ήδη φτάσει στον πάγκο δοκιμών ως ολοκληρωμένο πρωτότυπο. Πρόκειται όντως για έναν εξακύλινδρο βενζινοκινητήρα που βασίζεται στον V4 της 919 Hybrid, με χωρητικότητα 1,6 λίτρων αλλά δεν έχουμε καμία πληροφόρηση για το κομμάτι του εξηλεκτρισμού. Ξέρουμε βέβαια ότι η Porsche έχει επενδύσει στην Rimac και ξέρουμε ότι η κροατική φίρμα είναι πολύ σοβαρή στο συγκεκριμένο θέμα. Είναι πάρα πολύ νωρίς πάντως για να έχουμε επίσημες πληροφορίες σχετικά με το μοντέλο που αν όλα πάνε καλά, δεν πρόκειται να παρουσιαστεί πριν τα μέσα τις επόμενης δεκαετίας. Το μόνο σίγουρο είναι ότι όταν παρουσιαστεί με το καλό, θα είναι πρακτικά έτοιμο για την παραγωγή.
Πηγή: enkinisi.gr
Δείτε περισσότερα τεχνολογικά νέα: https://eduadvisor.gr/index.php/arthra/tehnologia