Η Ferrari υιοθετεί πρώτη μία νέα τεχνολογία βαφής
Εταιρίες όπως η Ferrari οφείλουν να καινοτομούν. Να είναι οι πρώτες που θα δοκιμάσουν τα νερά μίας νέας τεχνολογίας είτε μιλάμε για την αεροδυναμική, είτε για τα μηχανικά, είτε ακόμα και για τον τρόπο με τον οποίο βάφονται τα αυτοκίνητα. Δεν γνωρίζω αν το θυμάσαι, αλλά το 2004, η Ferrari έγινε μία από τις πρώτες εταιρίες που υιοθέτησε ένα σύστημα βαφής με βάση το νερό. Τώρα, η ιταλική εταιρία πρωτοπορεί για άλλη μία φορά στον ίδιο τομέα, εφαρμόζοντας μία τεχνολογία βερνικιών που ονομάζεται “Low Cure”.
Η εν λόγω τεχνολογία εξελίχθηκε από την PPG, με την οποία η Ferrari διατηρεί πολυετή συνεργασία και επιτρέπει στον κατασκευαστή να “ψήνει” το όχημα σε χαμηλότερες θερμοκρασίες – συγκεκριμένα, το “ψήσιμο” θα γίνει πλέον στους 100 βαθμούς και όχι στους 150. Επιπλέον, η Low Cure τεχνολογία επιτρέπει στην Ferrari να “ψήνει” τα ανθρακονήματα και άλλα συνθετικά υλικά μαζί με το υπόλοιπο αμάξωμα, εξασφαλίζοντας την απαραίτητη ομοιομορφία.
Σύμφωνα με την εταιρία, οι Low Cure ρητίνες περιέχουν έναν νέο σκληρυντή που βελτιώνει την χημική και μηχανική αντίσταση της εφαρμογής ενώ παράλληλα, αυξάνει την χημική υδροφοβία και μειώνει την διαπερατότητα από το νερό. Κάπως έτσι, μειώνεται περαιτέρω ο περιβαλλοντικός αντίκτυπος της όλης διαδικασίας και βελτιώνεται η ποιότητα του χρώματος.
Πηγή: enkinisi.gr
Δείτε περισσότερα τεχνολογικά νέα: https://eduadvisor.gr/index.php/arthra/tehnologia