Το Starbucks νικά Apple και Google στις mobile πληρωμές
Μπορεί οι Apple, Google και πολλοί άλλοι ισχυροί παίκτες να επενδύουν στις mobile πληρωμές, αλλά το Starbucks είναι αυτό που φαίνεται να κυριαρχεί.
Η αλυσίδα των γνωστών καφέ, Starbucks, φαίνεται πως είναι εκείνη η εταιρεία που προτιμούν για τις mobile πληρωμές τους οι καταναλωτές. Σύμφωνα με τα στοιχεία που αναφέρει η επιθεώρηση Quartz, σε παγκόσμιο επίπεδο, κατά τη διάρκεια του 2018, 23.4 εκατομμύρια καταναλωτές χρησιμοποιούν mobile πληρωμές για τις παραγγελίες τους με τη χρήση του Starbucks app, ενώ οι χρήστες του Apple Pay έφτασαν τα 22 εκατομμύρια. Επιπλέον, 11.1 εκατομμύρια καταναλωτές χρησιμοποίησαν την πλατφόρμα του Google Pay και 9.9 εκατομμύρια καταναλωτές έχουν χρησιμοποιήσει το Samsung Pay.
Αξίζει να σημειωθεί ότι ένα από τα στοιχεία που φαίνεται να συντελούν στην επιτυχία της πλατφόρμας mobile πληρωμών των Starbucks είναι το γεγονός ότι μέσω της εφαρμογής αυτής προσφέρονται συχνά-πυκνά δωροεπιταγές και άλλες προωθητικές ενέργειες για μειωμένες τιμές.
Το αποτέλεσμα των κινήσεων αυτών του τμήματος marketing των Starbucks είναι ότι περίπου το ένα τρίτο του συνόλου των πληρωμών που γίνονται στα καταστήματα Starbucks, πραγματοποιούνται μέσω της mobile πλατφόρμας. Είναι νωρίς ακόμα για να μπορέσει κανείς να πει ότι οι πλατφόρμες ηλεκτρονικών πληρωμών θα αντικαταστήσουν τις άλλες μεθόδους πληρωμής, αλλά το σίγουρο είναι ότι αποτελούν μία ανερχόμενη μέθοδος πληρωμών για ολοένα και περισσότερους καταναλωτές.
Πηγή: pestaola.gr
Δείτε περισσότερα τεχνολογικά νέα: https://eduadvisor.gr/index.php/arthra/tehnologia