Νέα συνδρομητική μουσική υπηρεσία από το YouTube τον Μάρτιο
Το YouTube φέρεται να σχεδιάζει συνδρομητική μουσική υπηρεσία η οποία θα λανσαριστεί τον ερχόμενο Μάρτιο και θα αποτελέσει άμεσο ανταγωνιστή των Spotify και Apple Music.
Την πρόθεση του YouTube γνωστοποίησε με δημοσίευμά του το Bloomberg, τονίζοντας μάλιστα ότι η Alphabet, μητρική εταιρεία του YouTube, έχει ήδη προχωρήσει σε συζητήσεις συνεργασίας με τις μεγαλύτερες εταιρείες μουσικής παραγωγής. Η Warner Music Group φέρεται ήδη να έχει υπογράψει σχετική συμφωνία ενώ οι Sony Music Entertainment και Universal Music Group βρίσκονται σε συζητήσεις με την Alphabet.
Το ίδιο ισχύει και με την Merlin, όπως αναφέρει το Bloomberg, μία κοινοπραξία ανεξάρτητων μουσικών παραγωγών. Το δημοσίευμα αναφέρει ότι οι σχετικές διαπραγματεύσεις δεν είναι εύκολες καθώς το σύνολο των δισκογραφικών εταιρειών θεωρεί ότι το YouTube δημιουργεί ουσιαστικά με τη λειτουργία του αθέμιτο ανταγωνισμό. Να υπενθυμίσουμε ότι περίπου ένα δισεκατομμύριο χρήστες κάθε μήνα επισκέπτονται την μουσική ενότητα του YouTube.
Επίσης, δεν είναι η πρώτη φορά που το YouTube επιχειρεί να ανταγωνιστεί τις συνδρομητικές υπηρεσίες της Apple και του Spotify. Η Google έχει λανσάρει την υπηρεσία Google Play Music ήδη από το 2011 ενώ το 2014 έκανε την εμφάνισή του το YouTube Music Key που προσφέρει μουσικά βίντεο χωρίς την προβολή διαφημίσεων. Ανάλογης λογικής είναι και το πιο πρόσφατο YouTube Red που λανσαρίστηκε το 2016.
Προς το παρόν η νέα υπηρεσία έχει την εσωτερική ονομασία Remix και φημολογείται ότι θα αντιγράφει πλήρως το Spotify προσφέροντας on-demand streaming ενώ θα δανείζεται και στοιχεία από το YouTube, όπως τα video clips. Το Bloomberg υποστηρίζει επιπλέον ότι η Alphabet έχει προσεγγίσει, εκτός από τις δισκογραφικές εταιρείες, και μεγάλο αριθμό καλλιτεχνών επιδιώκοντας να εξασφαλίζει την υποστήριξή τους.
Πηγή: pestaola.gr
Δείτε περισσότερα τεχνολογικά νέα: https://eduadvisor.gr/index.php/arthra/tehnologia