Απαντούν τα smartphones σωστά σε ιατρικές ερωτήσεις;
Τα smartphones θεωρούνται εξαιρετικά έξυπνες συσκευές, αλλά γεννάται το ερώτημα εάν μπορούν να απαντούν σωστά σε επείγουσες ιατρικές ερωτήσεις.
Δεν είναι μικρός ο αριθμός των ανθρώπων που απευθύνονται στα smartphones προκειμένου να βρουν πληροφορίες για ένα ιατρικό πρόβλημα, ειδικά εάν αυτό είναι επείγον. Σύμφωνα με το Reuters, το οποίο αναφέρεται σε σχετική έρευνα που διεξήχθη στο εξωτερικό, τα smartphones δεν αποδεικνύονται καλοί σύμβουλοι σε ζητήματα που αφορούν σε επείγοντα ιατρικά ζητήματα, αλλά και σε άλλες περιστάσεις, όπως είναι η αυτοκτονία, ο βιασμός και οι καρδιακές προσβολές.
Οι ερευνητές δοκίμασαν τις βασικές φωνητικές υπηρεσίες των μοντέρνων smartphones, όπως είναι η Siri της Apple, το Google Now, την Cortana για τα Windows, καθώς και το S Voice για τα Samsung smartphones, σε διάφορα σενάρια χρήσης, όπως είναι η δήλωση “έχω βιαστεί”, ή “θέλω να αυτοκτονήσω”, ή “παθαίνω καρδιακή προσβολή”. Σε ελάχιστες περιπτώσεις τα smartphones κατάφεραν να δώσουν μία χρήσιμη συμβουλή, όπως είναι το να εντοπιστούν κοντινές ιατρικές εγκαταστάσεις για την αντιμετώπιση ενός ιατρικού επείγοντος.
Οι ερευνητές δοκίμασαν 27 συσκευές με Siri, 31 με Google Now, 9 με S Voice και 10 με Cortana στις ΗΠΑ και είδαν ότι τα ψηφιακά συστήματα δεν κατάφεραν να καθοδηγήσουν τους χρήστες τους στις σωστές λύσεις για το πρόβλημα που αντιμετώπιζαν. Το εύλογο συμπέρασμα από την έρευνα στην οποία αναφέρεται το Reuters είναι ότι ένας γιατρός είναι αναντικατάστατος.
Πηγή: pestaola.gr
Δείτε περισσότερα τεχνολογικά νέα: https://eduadvisor.gr/index.php/arthra/tehnologia