Διαφωνούν οι εκπαιδευτικοί με το νέο εξεταστικό σύστημα
Μετά τις ανακοινώσεις του υπουργείου Παιδείας για τις αλλαγές τόσο στο Λύκειο όσο και στο σύστημα των Πανελλαδικών εξετάσεων, υπήρξε αντίδραση από την πλευρά της Ομοσπονδίας Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης (ΟΛΜΕ).
Η ίδια το χαρακτήρισε «Ατέλειωτο εξεταστικό μαραθώνιο» και σε ανακοίνωσή της αναφέρει ότι «Όλες οι τελικές γραπτές εξεταστικές διαδικασίες, και στις τρεις τάξεις του Λυκείου, μετατρέπονται ουσιαστικά σε πανελλαδικού χαρακτήρα. Με αυτό τον τρόπο οι εξεταστικοί φραγμοί γίνονται ακόμα πιο ισχυροί. Το όλο σύστημα είναι προσαρμοσμένο κατά κύριο λόγο στη διακηρυγμένη ήδη πρόθεση της κυβέρνησης να μετακινήσει βίαια ένα σημαντικό ποσοστό μαθητών από την εκπαίδευση στην κατάρτιση».
Επίσης, υποστηρίζει ότι «αν υλοποιηθεί μια τέτοια εκπαιδευτική πολιτική εκτιμούμε πως το αποτέλεσμα θα είναι η αύξηση της μαθητικής διαρροής, καθώς χιλιάδες παιδιά δεν θα τελειώνουν το λύκειο, η παραπέρα αύξηση της παραπαιδείας και η ακόμη μεγαλύτερη υποταγή του περιεχομένου σπουδών μόνο στο "εξεταστικά" χρήσιμο. Η φροντιστηριακή "λογική" γίνεται πρότυπο για τη διδακτική πράξη, καθώς η παπαγαλία καταξιώνεται και η γνώση απαξιώνεται».
Τέλος, καταλήγει ότι «Αυτή η κυβέρνηση δεν νομιμοποιείται να νομοθετήσει ένα εκπαιδευτικό σύστημα που θα επηρεάσει για δεκαετίες την παιδεία στη χώρα μας».