Σύνδεσμος Ιδιωτικών Σχολείων: Οι μαθητές μας προηγούνται κατά 2 εκπαιδευτικά έτη
Οι μαθητές των ελληνικών ιδιωτικών σχολείων εξακολουθούν να προηγούνται κατά δύο εκπαιδευτικά έτη, αναφέρει σε ανακοίνωσή του ο Σύνδεσμος Ιδιωτικών Σχολείων επικαλούμενος τα στοιχεία από τον διαγωνισμό PISA 2018.
«Για άλλη μια φορά, τα συμπεράσματα που προκύπτουν από τον διαγωνισμό PISA 2018 για τα ιδιωτικά σχολεία αποτελούν απόδειξη του ποιοτικού εκπαιδευτικού έργου που επιτελούν, τονίζει χαρακτηριστικά ο Σύνδεσμος Ιδιωτικών Σχολείων.
Όπως εξηγεί, «στα τρία βασικά πεδία (γλωσσικές, μαθηματικές και επιστημονικές δεξιότητες), ενώ ο μέσος όρος τόσο του γενικού πληθυσμού των Ελλήνων μαθητών όσο και των μαθητών δημοσίων σχολείων είναι χαμηλότερος από τους αντίστοιχους μέσους όρους του ΟΟΣΑ, οι μαθητές των ελληνικών ιδιωτικών σχολείων πέτυχαν σε όλα υψηλότερες βαθμολογίες από το μέσο όρο όλων των ιδιωτικών σχολείων». Μάλιστα τονίζει ότι «οι διαφορές στις επιδόσεις των μαθητών ιδιωτικών και δημόσιων σχολείων είναι από τις μεγαλύτερες στις χώρες-μέλη του οργανισμού».
Πίνακες: Οι μαθητές ιδιωτικών σχολείων προηγούνται κατά δύο έτη
Παραθέτοντας τον σχετικό πίνακα με τα αποτελέσματα του διαγωνισμού PISA 2018, ο Σύνδεσμος Ιδιωτικών Σχολείων εξηγεί ότι «μια διαφορά 30 μονάδων αντιστοιχεί σε ένα εκπαιδευτικό έτος περίπου, ενώ σε όλα τα αντικείμενα, η διαφορά ιδιωτικών-δημοσίων σχολείων στη χώρα μας είναι πάνω από 60 μονάδες, δηλαδή πάνω από δύο εκπαιδευτικά έτη».
Παραθέτοντας δεύτερο πίνακα με την κατάταξη με βάση τη διαφορά ιδιωτικών και δημόσιων σχολείων τονίζει ότι οι διαφορές στις επιδόσεις των μαθητών στην Ελλάδα είναι από τις μεγαλύτερες στις χώρες-μέλη του οργανισμού καθώς η χώρα μας καταλαμβάνει την 3η θέση στις διαφορές στις γλωσσικές δεξιότητες, τη 2η στις μαθηματικές δεξιότητες και την 3η στις Επιστήμες.
Οι επιδόσεις των μαθητών των ιδιωτικών σχολείων στη χώρα μας και στην έρευνα PISA 2018 εξακολουθούν να είναι πολύ ικανοποιητικές και η διαφορά τους από εκείνες των δημόσιων σχολείων από τις μεγαλύτερες ανάμεσα στις χώρες που συμμετέχουν», αναφέρει ο Σύνδεσμος Ιδιωτικών Σχολείων. Συνεχίζοντας σημειώνει ότι «στην έρευνα του 2018 οι επιδόσεις ήταν σε απόλυτες τιμές πιο χαμηλές από εκείνες του 2015» και εξηγεί ότι «αυτό οφείλεται στους περιορισμούς που επιβλήθηκαν στην ιδιωτική εκπαίδευση την τριετία 2015-2017, σύμφωνα με τους οποίους απαγορεύτηκε η αξιολόγηση του εκπαιδευτικού προσωπικού των ιδιωτικών σχολείων και επιβλήθηκαν περιορισμοί στη δυνατότητα διαμόρφωσης των προγραμμάτων τους».
«Οι αντιμεταρρυθμίσεις Μπαλτά-Κουράκη-Φίλη-Γαβρόγλου άσκησαν -και συνεχίζουν να ασκούν, αφού δεν έχει γίνει ακόμα κάποια κίνηση από την παρούσα κυβέρνηση για να διορθωθούν οι στρεβλώσεις- αναίτιους ρυθμιστικούς περιορισμούς στα σχολεία και περιορίζουν τα μέσα με τα οποία κατακτούν την ποιοτική τους διαφορά», καταλήγει.
Πηγή: iefimerida.gr
Δείτε περισσότερα εκπαιδευτικά νέα: https://eduadvisor.gr/index.php/arthra/ekpaideftika-nea