WHAT ARE YOU LOOKING FOR?

Popular Tags

Εκπαιδευτικά νέα

Γαβρόγλου: Παράνομη η προτροπή για μη διδασκαλία των Θρησκευτικών σύμφωνα με το σχολικό πρόγραμμα

Sxoliki taksi3Έντονη ήταν η αντίδραση του υπουργείου Παιδείας και του υπουργού, Κώστα Γαβρόγλου, στις ενέργειες της Πανελλήνιας Ένωσης Θεολόγων (ΠΕΘ), που προέτρεπε τους εκπαιδευτικούς να μη διδάσκουν τα Θρησκευτικά με βάση το νέο πρόγραμμα σπουδών του μαθήματος.

«Στη δημοκρατία μας υπάρχουν κανόνες και νόμοι. Κανείς δεν είναι υπεράνω των νόμων. Στον ευαίσθητο χώρο την εκπαίδευσης πολύ περισσότερο δεν δικαιολογούνται αυθαιρεσίες και παρανομίες σε βάρος της εκπαιδευτικής διαδικασίας, δηλαδή σε βάρος των μαθητών. Η εκπαίδευση είναι ευθύνη της Πολιτείας και αυτή καθορίζει όλα όσα αφορούν την εκπαιδευτική διαδικασία. Τέτοιες ενέργειες αποτελούν αναχρονιστικές, σκοταδιστικές και παράνομες προτροπές και δεν έχουν καμία απολύτως πιθανότητα να τύχουν αποδοχής από την εκπαιδευτική κοινότητα. Οι εκπαιδευτικοί που διδάσκουν το μάθημα των Θρησκευτικών, όπως έχουν αποδείξει, θα συνεχίσουν να επιτελούν το καθήκον τους, αρνούμενοι και αυτή τη φορά να ακολουθήσουν τις απαράδεκτες προτροπές να παρανομήσουν», ήταν η απάντηση του Κώστα Γαβρόγλου στην ΠΕΘ.


Εξάλλου, σε ανακοίνωσή του, το υπουργείο χαρακτήρισε «καταφανώς παράνομη» την αποστολή από την ΠΕΘ εγγράφων, με την προτροπή να μη διδάσκεται το μάθημα των Θρησκευτικών σύμφωνα με το νόμιμο πρόγραμμα σπουδών και πρόσθεσε ότι η ενέργεια αυτή «επισείει πειθαρχικές ευθύνες».

Παράλληλα, με έγγραφό του που εστάλη σήμερα, Τετάρτη, ο γενικός γραμματέας του υπουργείου Ηλίας Γεωργαντάς ζητά από τους 13 περιφερειακούς διευθυντές να διασφαλιστεί η απαρέγκλιτη τήρηση του προβλεπόμενου αναλυτικού προγράμματος καθώς και να διερευνηθούν τυχόν πειθαρχικές ευθύνες για τη μη τήρησή του σε μονάδες Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

 

Πηγή: in.gr


Δείτε περισσότερα εκπαιδευτικά νέα: https://eduadvisor.gr/index.php/arthra/ekpaideftika-nea

Publish the Menu module to "offcanvas" position. Here you can publish other modules as well.
Learn More.