Οδηγίες διδασκαλίας του μαθήματος των Μαθηματικών στο Γυμνάσιο
Μετά από σχετική εισήγηση του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (πράξη 49/30-11-2017 του Δ.Σ) αποστέλλονται οι παρακάτω οδηγίες για τη διδασκαλία του μαθήματος των Μαθηματικών στο Γυμνάσιο.
Το μάθημα των Μαθηματικών και στις τρεις τάξεις του Γυμνασίου αποτελεί ένα ενιαίο μάθημα, μια αδιάσπαστη γνωστική οντότητα, κάτι το οποίο προϋποθέτει να διδάσκεται από τον/την ίδιο/α καθηγητή/τρια.
Το βιβλίο Μαθηματικών του μαθητή κάθε τάξης αποτελείται από δύο μέρη:
Α΄ Μέρος: Άλγεβρα και
Β΄ Μέρος: Γεωμετρία.
Τα δύο αυτά μέρη σε καμιά περίπτωση δεν αποτελούν κλάδους των Μαθηματικών αλλά δύο μεγάλες θεματικές περιοχές ή θεματικούς άξονες, η διδασκαλία των οποίων σχεδιάστηκε να γίνεται παράλληλα και από τον/την ίδιο/α διδάσκοντα/ουσα ώστε μέσα από την εναρμόνιση της έκθεσης της ύλης των δύο αυτών θεματικών περιοχών (π.χ. διδασκαλία των αρρήτων μετά το Πυθαγόρειο Θεώρημα κ.τλ.), να εξασφαλίζεται η αλληλεπίδραση, η αλληλοτροφοδότηση και η μέγιστη δυνατή διασύνδεσή τους.
Ο χωρισμός του βιβλίου των Μαθηματικών Γυμνασίου-και στις τρεις τάξεις-σε δύο μέρη, δεν μπορεί να αποτελέσει αφορμή να χωριστεί το μάθημα σε δύο δίωρα.
Για τους ανωτέρω λόγους, το μάθημα των Μαθηματικών και στις τρεις τάξεις του Γυμνασίου θα πρέπει να διδάσκεται από τον/την ίδιο/α καθηγητή/τρια.
Πηγή: minedu.gov.gr
Δείτε περισσότερα εκπαιδευτικά νέα: https://eduadvisor.gr/index.php/arthra/ekpaideftika-nea