Μαθητές αναγκάστηκαν να κάνουν μάθημα στο προαύλιο!
Μάθημα στον προαύλιο χώρο του σχολείου τους κάνουν από χθες οι μαθητές του Γυμνασίου Σιμοπούλου, του δήμου Ήλιδας στην Ηλεία, οι οποίοι δεν μπορούν πλέον να ανταπεξέλθουν στις μαθητικές τους υποχρεώσεις εντός των λυόμενων αιθουσών.
Προχθές οι μαθητές προχώρησαν σε κατάληψη του σχολείου τους διαμαρτυρόμενοι για τη συνεχιζόμενη παραμονή και στέγαση του Γυμνασίου σε ακατάλληλες λυόμενες αίθουσες, εννέα χρόνια μετά το σεισμό του 2008 που προκάλεσε ζημιά στο σχολικό κτίριο.
Η αγανάκτηση πλέον ξεχειλίζει, οι μαθητές κουράστηκαν να ακούνε υποσχέσεις και να περιμένουν και αποφάσισαν πλέον να δείξουν με κάθε τρόπο ότι η κατάσταση δεν πάει άλλο…
Έτσι, μετά την προχθεσινή κατάληψη χθες επέστρεψαν στα κανονικά στα μαθήματα, όχι όμως και εντός των λυόμενων αιθουσών.
Φθάνοντας στο σχολείο πήραν θρανία και καρέκλες και τα τοποθέτησαν στον προαύλιο ανά τάξη και ζήτησαν από τους καθηγητές τους να κάνουν εκεί μάθημα. Στο ύπαιθρο κάτω από τον ήλιο! Και μπορεί χθες η θερμοκρασία να ήταν υψηλή και ο ήλιος να έκαιγε, για τους μαθητές και τους καθηγητές όμως του Γυμνασίου Σιμοπούλου δεν είχε καμία διαφορά, αφού όταν κάνει ζέστη οι λυόμενες αίθουσες μετατρέπονται σε καζάνι που βράζει.
Έτσι, τη στιγμή που το Υπουργείο Παιδείας κάνει εξαγγελίες περί υποχρεωτικής εκπαίδευσης, αδιαφορεί για τους μαθητές που δεν έχουν σήμερα το αυτονόητο που δεν είναι άλλο από σχολικές αίθουσες για να κάνουν το μάθημά τους.
Σχολικές αίθουσες μέσα στις οποίες δεν θα κινδυνεύουν ούτε από καρκινογόνες ουσίες, ούτε από τις καιρικές συνθήκες και το μάθημα δεν θα μετατρέπεται σε μαρτύριο, μετρώντας τις ώρες να χτυπήσει το κουδούνι για σχόλασμα.
Τα παιδιά έχουν δώσει τελεσίγραφο στους αρμοδίους και εάν μέχρι το τέλος του καλοκαιριού δεν γίνουν οι απαραίτητες ενέργειες για να λυθεί το πρόβλημα, τότε δεν πρόκειται να ανοίξει το σχολείο το Σεπτέμβριο.
«Ζητάμε μόνο αυτά που μας αξίζουν…», είναι το μήνυμά τους.
Πηγή: newsbeast.gr
Δείτε περισσότερα εκπαιδευτικά νέα: https://eduadvisor.gr/index.php/arthra/ekpaideftika-nea