Διάλεξη με θέμα: «Χτίζοντας ανταγωνιστικό πλεονέκτημα μέσω της χρήσης Ψηφιακών Μέσων & Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης» από το IST College / University of Hertfordshire
Στα πλαίσια της ενεργούς προώθησης της επιχειρηματικότητας και της διασύνδεσης της εκπαίδευσης με την αγορά εργασίας, το IST College διοργάνωσε την Τετάρτη 12 Δεκεμβρίου στις εγκαταστάσεις του, διάλεξη με θέμα «Χτίζοντας ανταγωνιστικό πλεονέκτημα μέσω της χρήσης Ψηφιακών Μέσων & Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης».
Καλεσμένοι εισηγητές ήταν 4 νέοι Έλληνες επιχειρηματίες, οι οποίοι μοιράστηκαν τις γνώσεις τους με τους φοιτητές και αντάλλαξαν απόψεις σχετικά με το πώς μπορεί κανείς να χτίσει την παρουσία του στο διαδίκτυο αποκτώντας ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, αυξάνοντας έτσι τα έσοδα της εταιρίας του.
Η συγκεκριμένη διάλεξη σηματοδοτεί την έναρξη για τη φετινή ακαδημαϊκή χρονιά, του «Business Voice» («Βήμα των Επιχειρήσεων»), ενός θεσμού που στοχεύει στη μετάδοση γνώσης και εμπειρίας από καταξιωμένους επιχειρηματίες και στελέχη γνωστών επιχειρήσεων στους φοιτητές του IST College.
Σύντομο Προφίλ: IST College
Το IST College, το πρώτο επιχειρησιακό κολλέγιο στο χώρο της Ελληνικής εκπαίδευσης, ιδρύθηκε το 1989 με στόχο την παροχή υψηλής ποιότητας πανεπιστημιακής εκπαίδευσης και την άμεση σύνδεσή της με την αγορά εργασίας. Διατηρεί από το 1992 συνεχή σύμβαση δικαιόχρησης (franchise) για την αποκλειστική υλοποίηση προγραμμάτων σπουδών στην Ελλάδα, για την απόκτηση τίτλων σπουδών Bachelor’s και Master’s που χορηγούνται απευθείας από το University of Hertfordshire, ένα από τα πρότυπα επιχειρησιακά πανεπιστήμια της Μ. Βρετανίας. Πρόσφατα τα δύο ιδρύματα υπέγραψαν μια νέα συμφωνία συνεργασίας, βάσει της οποίας το Πανεπιστήμιο του Hertfordshire επένδυσε στο IST College, έτσι ώστε να συμμετέχει τόσο στη μετοχική σύνθεσή του όσο και στην οργανωτική του δομή.
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το IST College: www.ist.edu.gr