ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΕΤΑΙΡΙΚΩΝ WEB SITE
Μια μεγάλη έρευνα του Mediterranean College, παρουσιάζει πως αξιολογούν οι Έλληνες χρήστες του διαδικτύου τις εταιρικές ιστοσελίδες και τη γενικότερη παρουσία των εταιριών στο web, δεδομένου ότι τα εταιρικά web sites αποτελούν σήμερα μια από τις πλέον διαδεδομένες μορφές προβολής στο πλαίσιο της στρατηγικής προβολής των επιχειρήσεων. Η έρευνα αυτή, παρουσιάζει τους παράγοντες εκείνους που συνιστούν κριτήρια αξιολόγησης από την πλευρά των επισκεπτών καταγράφοντας παράλληλα τις τάσεις και τις αντιλήψεις των χρηστών του διαδικτύου και των επισκεπτών εταιρικών web sites. Τα αποτελέσματα της έρευνας αυτής, είναι ιδιαίτερα σημαντικά εφόσον συμβάλλουν στην αποτελεσματικότερη προβολή των επιχειρήσεων μέσω του web και την αύξηση της αποτελεσματικότητας της διαδικτυακής τους προβολής.
Η έρευνα διενεργήθηκε κατά το μήνα Απρίλιο του 2012 από το Κ.Ε.Τ.Α.Κ. (Κέντρο Ερευνών, Τεχνολογικής Ανάπτυξης & Καινοτομίας) του Mediterranean College, με τη συμμετοχή μεταπτυχιακών φοιτητών της Σχολής Πληροφορικής του Mediterranean College.
Το δείγμα της έρευνας περιελάμβανε 450 ερωτώμενους, χρήστες Η/Υ και διαδικτύου, που διέθεταν σύνδεση Internet, ηλικίας 20-39 ετών και διεξήχθη σε Αθήνα, Πειραιά, Γλυφάδα και Θεσσαλονίκη. Το σύνολο των ερωτώμενων είχαν επισκεφθεί τουλάχιστον δύο εταιρικά web sites, την τελευταία εβδομάδα. Η μεθοδολογία που ακολουθήθηκε στηρίζεται στη μέθοδο του δομημένου ερωτηματολογίου και των τηλεφωνικών συνεντεύξεων.
Για να δείτε όλη την έρευνα πατήστε ΕΔΩ.