WHAT ARE YOU LOOKING FOR?

Popular Tags

Δελτία τύπου

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΒΑΘΜΙΔΩΝ ΣΤΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΑΝΑΠΝΟΗΣ, ΟΡΘΟΦΩΝΙΑΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΑΠΟΦΥΓΗΣ ΤΟΥ ΑΓΧΟΥΣ

ΠΡΟΤΥΠΟ ΚΕΝΤΡΟ

ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΗΣ ΑΝΑΠΝΟΗΣ- ΑΓΩΓΗΣ ΛΟΓΟΥ ΕΚΦΡΑΣΤΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

« ή ευ-θυμία »

ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ  :ΣΩΤΗΡΗΣ ΤΣΟΓΚΑΣ (Ηθοποιός, Σκηνοθέτης, Καθηγητής ΛΟΓΟΥ και ΑΝΑΠΝΟΗΣ, Συγγραφέας)

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΒΑΘΜΙΔΩΝ ΣΤΟ

ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΑΝΑΠΝΟΗΣ, ΟΡΘΟΦΩΝΙΑΣ  ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΑΠΟΦΥΓΗΣ ΤΟΥ ΑΓΧΟΥΣ

Για μια  επικοινωνία με αξία και ποιότητα

ΕΝΑΡΞΗ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 27 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2012

ProvaΤο ΠΡΟΤΥΠΟ ΚΕΝΤΡΟ ΕΚΦΡΑΣΤΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ «η ευ-θυμία», οργανώνει σεμινάριο λειτουργικής αναπνοής, αγωγής λόγου, ορθοφωνίας, εκφραστικής επικοινωνίας και αποφόρτισης του ΑΓΧΟΥΣ, με στόχο την μεγιστοποίηση της αξίας και της ποιότητας στην επικοινωνία.

Το Κέντρο απευθύνεται σε  όλους  και ιδιαιτέρως  στους επαγγελματίες των οποίων η εργασία σχετίζεται με τον πάσης φύσεως ΔΗΜΟΣΙΟ ΛΟΓΟ και  την ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ.

Ιδιαιτέρως « η ευ-θυμία » μπορεί να προσφέρει βοήθεια  στους εργαζόμενους στα ΜΜΕ, στο θέατρο, τον κινηματογράφο. Σε εκπαιδευτικούς και σπουδαστές ΟΛΩΝ των βαθμίδων και κλάδων.Σε ελεύθερους επαγγελματίες που η ειδικότητά τους έχει ιδιαίτερες απαιτήσεις εκφραστικής επικοινωνίας: δικηγόρους, δικαστικούς, γιατρούς, κοινωνικούς λειτουργούς, ιερωμένους, στρατιωτικούς, πολιτικούς, διαφημιστές, στις δημόσιες σχέσεις, ασφαλιστές, προπονητές   αθλητών, επιχειρηματίες . Σε στελέχη Δημοσίων και Ιδιωτικών  Επιχειρήσεων και Οργανισμών, που έρχονται  σε επαφή με το κοινό. Σε εμψυχωτές πολιτιστικών δραστηριοτήτων και προγραμμάτων  δημιουργικής απασχόλησης  καθώς και  σε ΟΛΟΥΣ όσοι είναι ευάλωτοι στο  ΑΓΧΟΣ.

Η εκπαιδευτική μέθοδος του Κέντρου βασίζεται σε 20ετή  διδακτική εμπειρία και 10ετή έρευνα πάνω στις  διανοητικές, συναισθηματικές και σωματικές καταστάσεις ΑΓΧΟΥΣ και την σχέση τους με την αναπνοή την φωνή, το νευρο-μυϊκό σύστημα και τα ΚΥΜΑΤΑ ΤΟΥ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ.

Αντικείμενα εισηγήσεων και πρακτικών εφαρμογών:

1.- Χαλάρωση – συγκέντρωση προσοχής –παρατήρηση.

2.- Αναπνοή - Ορθοφωνία

3.-.Αγωγή Λόγου

4.- Εκφραστική επικοινωνία

Στο τέλος του σεμιναρίου παρέχεται βεβαίωση.

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ 8 ΕΒΔΟΜΑΔΩΝ. Κάθε Παρασκευή  18.00-21.00

ΕΝΑΡΞΗ ΚΥΚΛΟΥ:  27 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2012

ΤΙΜΗ: 350 ΕΥΡΩ (ΟΛΟ ΤΟ ΠΡΌΓΡΑΜΜΑ)

***βιογραφικό Σωτήρη Τσόγκα : www.prova.gr 

Πληροφορίες – εγγραφές: 210-8818326, 210-8818117

ΠΡΟΤΥΠΟ ΚΕΝΤΡΟ

ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΗΣ ΑΝΑΠΝΟΗΣ

ΕΚΦΡΑΣΤΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

KATA TOY ΑΓΧΟΥΣ

« η ευ-θυμία »

 

Η ΕΥ-ΘΥΜΙΑ δεν είναι μια Ιθάκη, ένας παράδεισος, που εξ-ασφαλίζει κάτι. Είναι μια ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ-ΑΣΚΗΤΙΚΗ προσωπική πορεία συγκέντρωσης και παρατήρησης, θεμελιωμένη πάνω στις βασικές αρχές και λειτουργίες της ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ.

"Μοναδική μας περιουσία είναι η αναπνοή· γιατί μέσω αυτής μπορούμε να (δια)χειριστούμε ό,τι είναι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ δικό μας – όσο ζούμε· δηλαδή, τις εντυπώσεις, τις αντιλήψεις, τις φαντασίες, τα συναισθήματα, τις αναμνήσεις, τις επιθυμίες, τις σκέψεις, τις ιδέες, τις γνώμες, τα πάθη και την εν γένει συμπεριφορά μας – τα λόγια και τα έργα".

 

Σωτήρης Τσόγκας

ΑΝ ΣΕ ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΝ ΚΑΠΟΙΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΠΟΥ ΟΔΗΓΟΥΝ ΣΕ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΠΡΟΤΥΠΟ ΚΕΝΤΡΟ ΑΝΑΠΝΟΗΣ-ΑΓΩΓΗΣ ΛΟΓΟΥ-ΕΚΦΡΑΣΤΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 

Σε ενδιαφέρει; …(αν)…

1. Επηρεάζεται το σώμα από το χαρακτήρα μας;

2. Ποια είναι τα ΚΥΜΑΤΑ, που εκπέμπει ο εγκέφαλός μας; Μπορούμε να τα χρησιμοποιήσουμε;

3. Γιατί, όταν σηκώνουμε ένα πολύ βαρύ αντικείμενο, δυσκολευόμαστε να απαντήσουμε σε πολύ απλές ερωτήσεις;

4. Το σώμα μας διαθέτει μνήμη;

5. Το άγχος, οι φοβίες, η "καθιστική" ζωή επηρεάζουν την αναπνοή μας;

6. Ποιος είναι ο ρόλος του διαφράγματος; Γιατί οι αρχαίοι Έλληνες πίστευαν ότι εκεί είναι η έδρα της ψυχής;

7. Πόσα και ποιων κατηγοριών συναισθήματα "διαθέτουμε" και γιατί;

8. Υπάρχουν "βλαβερά" και "αβλαβή" συναισθήματα;

9. Ελέγχονται οι σκέψεις και τα συναισθήματα μέσω της αναπνοής;

10. Ποια είναι η "γλώσσα" της αναπνοής και πόσες "λέξεις" έχει;

11. Είναι τυχαίο ότι έχουμε 5 δάχτυλα και 5 φωνήεντα στον προφορικό λόγο; Γιατί οι αρχαίοι Έλληνες αποκαλούσαν τα χέρια "πάμ-φωνα";

12. Ποια φωνήεντα "χρησιμοποιούμε" όταν κλαίμε ή γελάμε και γιατί;

13. Πώς "τοποθετείται" η φωνή; Πού παράγεται; Πού αντηχεί; Πού "στηρίζεται"; Πού "μεταμορφώνεται" σε φωνήεντα και σύμφωνα; Πώς μπορεί να αποκτήσει ένταση, έκταση, χροιά, όγκο, διαύγεια και να προστατευθεί από φωνασθένειες;

14. Ακούμε μόνο με τα αυτιά;

15. Υπάρχει κάποια ποιοτική διαφορά στην πρόσληψη ήχων μεταξύ του αριστερού και δεξιού αυτιού;

16. Ποια είναι η "γλώσσα" του σώματος και πώς μπορεί κανείς να την ξανα-μάθει;

17. Σε ποιο μέρος του σώματός μας βρίσκεται το σημείο "ΧΑΡΑ" και ποιος ο ρόλος του στην επικοινωνία;

18. Γιατί οι λέξεις "παίζουν" τον μικρότερο ρόλο στην επικοινωνία;

19. Τι σημαίνει μη συνειδητή επικοινωνία και πώς παραβιάζεται η συνείδηση με υποσυνείδητα μηνύματα;

20. Γιατί οι τεχνικές της Υποκριτικής δεν διδάσκονται στα σχολεία σε κανένα μέρος του κόσμου; Και γιατί όλες οι κοινωνίες έχουν "εξορίσει" και περιορίσει την Υποκριτική στις Σκηνές των Θεάτρων και στις Γιορτές της Αποκριάς;

Publish the Menu module to "offcanvas" position. Here you can publish other modules as well.
Learn More.