133 φοιτητές του Τμήματος ΔΕΤ ΟΠΑ πιστοποιήθηκαν με επιτυχία στην πλατφόρμα διαχείρισης σχέσεων πελατών Salesforce CRM
Στοχεύοντας στη βέλτιστη ολοκλήρωση της ακαδημαϊκής γνώσης με τις πιστοποιημένες ψηφιακές επαγγελματικές δεξιότητες και ανταποκρινόμενο στις ανάγκες της αγοράς εργασίας, το Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, για 3η συνεχή χρονιά, αξιοποίησε την πλατφόρμα Salesforce CRM στη διδασκαλία του προπτυχιακού μαθήματος «Διοίκηση Επιχειρήσεων & Τεχνολογία», στο 5ο εξάμηνο σπουδών με διδάσκοντα τον Δρ. Χρήστο Λάζαρη και επιστημονικό υπεύθυνο τον Καθηγητή Γεώργιο Δουκίδη. Το Τμήμα ακολούθησε αντίστοιχες πρωτοβουλίες γνωστών Πανεπιστημίων του εξωτερικού, όπως τα Carnegie Mellon University, Boston University, University of Utah και New Jersey Institute of Technology.
Οι 209 φοιτητές που συμμετείχαν στο μάθημα, μέσα από οργανωμένη σειρά διαλέξεων και πρακτικών εργαστηρίων σε ένα εξάμηνο, είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν και να εξασκηθούν στην πράξη με την κορυφαία πλατφόρμα παγκοσμίως στο χώρο της διαχείρισης σχέσεων πελατών (Customer Relationship Management). Μάλιστα, 133 φοιτητές από αυτούς πέρασαν με επιτυχία την τελική εξέταση για τη φοιτητική πιστοποίηση Salesforce Business Administrator Specialist (Superbadge), αξιοποιώντας την πλατφόρμα σε πραγματικά επιχειρηματικά σενάρια και συνθήκες (capstone project). Παράλληλα, 30 φοιτητές εκπαιδεύτηκαν και στην κορυφαία πλατφόρμα ERP SAP, συμμετέχοντας σε open online SAP courses (SAP MOOC) με διδάσκουσα την κ. Αγγελική Κωστάκη.
Αξίζει να αναφερθεί ότι, σύμφωνα με μελέτη της κορυφαίας συμβουλευτικής εταιρείας IDC (https://www.salesforce.com/content/dam/web/en_us/www/documents/reports/idc-salesforce-economy-report.pdf), αναμένονται περισσότερες από 4,2 εκατομμύρια νέες θέσεις εργασίας παγκοσμίως από το 2019 μέχρι το 2024 με αντικείμενα πάνω στην πλατφόρμα Salesforce.
Δείτε περισσότερα Δελτία Τύπου: https://eduadvisor.gr/arthra/deltia-typou-ekpaideftika