Οpen Day Γυμνασίου-Ευρωπαϊκό Πρότυπο 21.4
Το Σάββατο 21 Απριλίου γονείς και μαθητές είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν την παρουσίαση για το γυμνάσιο μας. Το Ευρωπαϊκό Πρότυπο υποδέχθηκε με ιδιαίτερη χαρά γονείς στον Πολυχώρο του Σχολείου μας καθώς τα παιδιά του έλαβαν μέρος στο τεστ προσομοίωσης για την εισαγωγή στα πρότυπα γυμνάσια. Στην παρουσίαση, οι γονείς γνώρισαν τους καθηγητές του γυμνασίου μας και τον τρόπο διεξαγωγής των μαθημάτων.
Με λίγα λόγια..
Η ανάπτυξη της φαντασίας, της κριτικής και δημιουργικής σκέψης, η οργάνωση του χρόνου και της προσωπικής προσπάθειας, η επιμονή, η υπομονή και η υπευθυνότητα είναι βασικοί στόχοι και στο Γυμνάσιο.
Ειδικότερα:
Το εβδομαδιαίο ωρολόγιο πρόγραμμα του Γυμνασίου μας είναι αυξημένο κατά 5 ώρες (35 διδακτικές) καθώς και στο Γυμνάσιο δίνεται έμφαση στο δίγλωσσο περιβάλλον (αγγλικά μέθοδος CLIL και διδασκαλία αγγλικής γλώσσας EFL).
Οι καινοτομίες του Γυμνασίου δεν αφορούν μόνο στο αυξημένο ωράριο, το δίγλωσσο περιβάλλον, το βιωματικό και με νόημα τρόπο που μαθαίνουν οι μαθητές αλλά κυρίως στην ικανότητα των εκπαιδευτικών, οι οποίοι λόγω εξειδικευμένων γνώσεων και υποστήριξης μπορούν να κάνουν διαφοροποιημένη και, όπου χρειάζεται, εξατομικευμένη διδασκαλία.
1. Τα μαθήματα που γίνονται στα αγγλικά (μέθοδος CLIL) είναι η Οικονομία, η Φυσική, η Βιολογία και η Γεωγραφία. Υπάρχουν επιπλέον ώρες αγγλικών. Η μεθοδολογία είναι η ίδια με την αντίστοιχη στις άλλες βαθμίδες (Νηπιαγωγείο- Δημοτικό) με τις ανάλογες διαφοροποιήσεις.
2. Το μάθημα της Ανάπτυξης Συναισθηματικής Νοημοσύνης είναι μία φορά την εβδομάδα όπως και στις προηγούμενες βαθμίδες και γίνεται με ανάλογο τρόπο. Είναι σημαντικό μάθημα ιδίως σε αυτή τη βαθμίδα καθώς βοηθάει τους μαθητές να αποκτήσουν ατομική και κοινωνική επάρκεια αντίστοιχα με την ηλικία τους, ώστε να νιώσουν καλά με τις απαιτήσεις και τις προκλήσεις που βιώνουν καθημερινά εντός και εκτός Σχολείου.
3. Τα Αρχαία από μετάφραση γίνονται μέσα από δραματοποίηση και οι μαθητές επενδύουν στην εύρεση πληροφοριών σε όσο πιο πολλές αξιόπιστες πηγές, με αποτέλεσμα να μαθαίνουν με νόημα. Η γραπτή αξιολόγηση στο τέλος κάθε ενότητας βοηθάει τους μαθητές στην αυτοεπίγνωσή τους, πόσο δηλαδή έχουν επιτύχει τους αντίστοιχους γνωστικούς στόχους του μαθήματος.
4. Στο μάθημα των Αρχαίων γίνεται η προσπάθεια σύνδεσης της γλώσσας στη σημερινή εποχή με την γλώσσα της εποχής που αναφέρεται το μάθημα. Οι μαθητές κάθε φορά συνειδητοποιούν την ιστορική συνέχεια της ελληνικής γλώσσας, γεγονός που είναι εξαιρετικό για την συνειδητότητά τους ως χρήστες της ελληνικής γλώσσας.
5. Στα Μαθηματικά γίνεται χρήση ειδικού λογισμικού (cabri-geometri) προκειμένου οι μαθητές να μαθαίνουν πολυαισθητηριακά, συνειδητοποιώντας τις έννοιες με τις οποίες εργάζονται. Χτίζουν έτσι γερά θεμέλια στη μαθηματική γνώση, καθώς δεν υπάρχει ούτε αποστήθιση ούτε εκμάθηση τύπων χωρίς νόημα.
6. Τέλος, στα Θρησκευτικά οι μαθητές εμβαθύνουν στις έννοιες του μαθήματος κάνοντας συνθετικές εργασίες με βιωματικό τρόπο (όπως σε όλα τα γνωστικά αντικείμενα του Γυμνασίου), κάνοντας επισκέψεις εκτός Σχολείου ανάλογα τη θεματική ενότητα. Οι εργασίες των μαθητών γίνονται με βάση κριτηρίων που δίνονται εκ των προτέρων, ώστε οι μαθητές να αποκτούν επίγνωση της προσπάθειας και του αποτελέσματος.
Οι μαθητές εξοικειώνονται με τη χρήση ηλεκτρονικής πλατφόρμας, για να εργάζονται με τρόπο σύγχρονο και άμεσο σε κάθε μάθημα.
Η μεγάλη γνωστική κινητοποίηση των μαθητών μας και ως αποτέλεσμα οι υψηλές επιδόσεις που καταφέρνουν, είναι η συνέπεια της συγκεκριμένης παιδαγωγικής προσέγγισης του Σχολείου.
Στο δεύτερο μέρος οι γονείς, είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν ομιλίες από την ομάδα στήριξης του Σχολείου μας, όπου συζήτησαν μεταξύ άλλων πως να αποβάλλουμε το άγχος σε κάθε διαδικασία εξετάσεων.
Εκπαιδευτικοί και γονείς ολοκλήρωσαν ευχάριστα την παρουσίαση απαντώντας σε ενδιαφέροντα ερωτήματα.
Πληροφορίες για το Γυμνάσιο αλλά και όλες τις τάξεις του Σχολείου μας, μπορείτε να βρείτε στην ιστοσελίδα μας www.eps.edu.gr.
Σας περιμένουμε να οργανώσουμε την πρώτη μας συνάντηση! 210 9618626
*Πατήστε στη φωτογραφία για μεγέθυνση
Δείτε περισσότερα Δελτία Τύπου: https://eduadvisor.gr/arthra/deltia-typou-ekpaideftika