Πρωτοφανές ενδιαφέρον και σημαντικά συμπεράσματα από την ημερίδα «Personal Branding: Χτίσε την προσωπική σου εικόνα» από το Μητροπολιτικό Κολλέγιο Θεσσαλονίκης
Τα χαρακτηριστικά του «Personal Branding» αποκωδικοποιήθηκαν από διακεκριμένους ομιλητές και καταξιωμένους επαγγελματίες από το χώρο του Business, του Marketing και του HR, στην πολύ-αναμενόμενη ημερίδα που διοργάνωσε το Μητροπολιτικό Κολλέγιο Θεσσαλονίκης. Την Τετάρτη 28 Φεβρουαρίου, το ξενοδοχείο Capsis «πλημμύρισε» κυριολεκτικά από εκατοντάδες νέους της Θεσσαλονίκης, οι οποίοι παρακολούθησαν με αμείωτο ενδιαφέρον τις τελευταίες τάσεις του «προσωπικού marketing» από τους πλέον ειδήμονες.
Στον εναρκτήριο χαιρετισμό του, ο Διευθυντής του Μητροπολιτικού Κολλεγίου Θεσσαλονίκης Δρ. Ευάγγελος Κονταξάκης, αναφέρθηκε στο ρόλο της εκπαίδευσης ως παράγοντα ανάπτυξης του ανθρώπινου δυναμικού της χώρας μας, υπογραμμίζοντας την ανάγκη να αποκτήσουν οι νέοι «εκτός από ισχυρό θεωρητικό υπόβαθρο, πρακτική διάσταση και επαφή με την πραγματικότητα του επαγγέλματος που έχουν επιλέξει να ακολουθήσουν. Το Μητροπολιτικό Κολλέγιο επιθυμεί να συμβάλλει ενεργά στο δημόσιο διάλογο και την επιμόρφωση των νέων, δημιουργώντας έναν κόμβο που θα συνδέει τον ακαδημαϊκό χώρο με την αγορά και τους επαγγελματίες του κλάδου». Αυτός είναι και ο λόγος διοργάνωσης της συγκεκριμένης ημερίδας, που αποτέλεσε συνέχεια μιας σειράς σεμιναρίων, διαλέξεων που πραγματοποιούνται από το σύνολο των εκπαιδευτικών δομών του Μητροπολιτικού Κολλεγίου σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Πειραιά.
Αδιαμφισβήτητα, η πιο ξεχωριστή στιγμή της ημερίδας ήταν η καθηλωτική ομιλία του διεθνή καλαθοσφαιριστή – προπονητή, κ. Παναγιώτη Γιαννάκη, ο οποίος μίλησε για τον προσωπικό αγώνα του καθένα, αναφέροντας χαρακτηριστικά ότι «ο χειρότερος εχθρός μας είναι το «ανθρωπάκι» που λέει μέσα μας, «άστο για σήμερα» ή «είσαι ήδη αρκετά καλός» Για να καταλήξει στο ότι «ο καλός παίκτης είναι αυτός που κάνει τους άλλους καλούς. Όχι αυτός που θέλει να βάλει τα περισσότερα καλάθια, αλλά αυτός που δίνει τις περισσότερες πάσες».
Μέσα στα highlights των εξαιρετικών εισηγήσεων, ξεχώρισε η δήλωση του κ. Αντωναρά, HR Store Manager της Leroy Merlin: «Είναι σημαντικό κατά τη διάρκεια της συνέντευξης να εντοπίσουμε στοιχεία των αξιών της εταιρείας όπως η απλότητα, η γενναιοδωρία, ο σεβασμός και η εγγύτητα». Ο κ. Σαπουντζής, Life Coach, Καθηγητής Μητροπολιτικού Κολλεγίου στην εισήγησή του τόνισε ότι «Το branding είναι υπόσχεση που όταν πραγματοποιηθεί γεννά εμπιστοσύνη». Η Marketing Manager, Chartered Marketer κ. Βαρδίκου, αναφέρθηκε στη σημασία της ορθής χρήσης των Social Media, επισημαίνοντας μάλιστα ότι «περίπου 45% των recruiters χρησιμοποιεί στις μέρες μας, τα Social Media για να αντλήσει πληροφορίες για τα skills των υποψηφίων». Η Branch Manager της Randstad κ. Χριστοφιλοπούλου στην άκρως ενδιαφέρουσα τοποθέτησή της μίλησε για το «elevator pitch» τονίζοντας ότι οφείλει να έχει μέσα στοιχεία για το «Ποιος είμαι; Tί κάνω και πώς; Tί πρόβλημα λύνω; Και να κλείνει πάντα με ερώτηση».
Στην άκρως διαδραστική εισήγησή του ο Managing Director της Upgrade Consulting & Training, κ. Τζαβλόπουλος, συνόψισε τις νέες αρχές που διέπουν την αγορά εργασίας: «Feel, Think, Hire», μιλώντας για τα χαρακτηριστικά της generation Y και την ανάγκη ύπαρξης ορθής ψηφιακής παρουσίας για κάθε νέο. Τέλος, η κ. Δηματάτη, HR Director της Stone Group International με τον επιδραστικό της λόγο, μοιράστηκε με το κοινό πρακτικές συμβουλές για τη σωστή προετοιμασία του υποψήφιου για τη συνέντευξη, τα σημεία που πρέπει να προσέξει κατά τη διάρκεια αυτής αλλά και τις κινήσεις που πρέπει να ακολουθήσει με την ολοκλήρωσή της προκειμένου να κάνει τη διαφορά.
Συνέχεια της ημερίδας θα αποτελέσει το βιωματικό σεμινάριο που διοργανώνεται με θέμα “Personal Branding: Η συνέντευξη που θα δώσω για να πάρω τη δουλεία» με εισηγητή τον κ. Ιωάννη Τζαβλόπουλο. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να πάρουν πληροφορίες και να δηλώσουν συμμετοχή εδώ.
Το Μητροπολιτικό Κολλέγιο προσφέρει περισσότερα από 55 αναγνωρισμένα προγράμματα σπουδών Bachelors και Masters, σε συνεργασία με πέντε κορυφαία δημόσια Βρετανικά Πανεπιστήμια, στις υπερσύγχρονες εγκαταστάσεις του σε Θεσσαλονίκη, Αθήνα, Μαρούσι και Πειραιά.
Ξεχωρίζει για την υψηλή ποιότητα των παρεχόμενων πανεπιστημιακών προγραμμάτων και το διακεκριμένο ακαδημαϊκό προσωπικό του. Επιπλέον, αποτελεί το μοναδικό Κολλέγιο στην Ελλάδα που είναι μέλος του Διεθνούς Δικτύου Πανεπιστημίων Compostela Group of Universities. Η ιδιότητα μέλους στο εν λόγω δίκτυο προσφέρει διεθνή ακαδημαϊκή αναγνώριση και δικτύωση με κορυφαία Πανεπιστήμια σε όλο τον κόσμο.
* Πατήστε στις φωτογραφίες για μεγέθυνση
Δείτε περισσότερα Δελτία Τύπου: https://eduadvisor.gr/arthra/deltia-typou-ekpaideftika