WHAT ARE YOU LOOKING FOR?

Popular Tags

Δελτία τύπου

Education Festival 2016

EducationFestival2016Πληροφορίες και γνώση για μια εκπαίδευση που προσδίδει αξία στο άτομο και στην κοινωνία!

 

Η συνάντηση των αναγκών του εκπαιδευτικού οικοσυστήματος με θεσμικούς και ιδιωτικούς φορείς, άτομα και κοινωνικές ομάδες, η ενημέρωση για νέες εκπαιδευτικές και επαγγελματικές τάσεις και διεξόδους, η καινοτομία και η εναλλακτική εκπαίδευση ήταν οι στόχοι που επιτεύχθηκαν στις εργασίες του Education Festival 2016, που διοργάνωσε το Skywalker.gr.

EduFest2016aΠραγματοποιήθηκε το Σαββατοκύριακο 10 & 11 Σεπτεμβρίου 2016, στο Συνεδριακό Κέντρο Εθνικής Ασφαλιστικής. Οι επισκέπτες συναντήθηκαν με τους εκθέτες και παρευρέθηκαν στις συνεδριακές παρουσιάσεις, στα workshop καθώς και στην τελετή απονομής Τιμητικών Διακρίσεων.

Ο κύριος Δημήτρης Φυντάνης, Business Continuity Manager του Skywalker.gr, το Σάββατο 10 Σεπτεμβρίου, στο σύντομο χαιρετισμό του και καλωσόρισμα στις συνεδριακές παρουσιάσεις αναφέρθηκε στη σημαντικότητα της συνάντησης του εκπαιδευτικού οικοσυστήματος, με θεσμικούς φορείς, άτομα και κοινωνικές ανάγκες, καθώς και στο δικαίωμα να οραματιζόμαστε μια εκπαίδευση ανοιχτή, που προσδίδει αξία, στο άτομο και στην κοινωνία.

Η κυρία Ελένη – Άννα Θεωνά, Επικεφαλής του Κέντρου Ευρωπαϊκής Πληροφόρησης και Ενημέρωσης Europe Direct City Of Athens, στο χαιρετισμό της τόνισε την ανάπτυξη, την εκπαίδευση και την επιχειρηματικότητα, ως τους κύριους τομείς ενδιαφέροντος του Europe Direct City of Athens, ενώ δεν παρέλειψε να τονίσει την παιδεία ως τον αδιαμφισβήτητο παράγοντα για την επιτυχία.

 

EduFest2016bΣτη Θεματική Ενότητα I: «Για μια εκπαίδευση με αξία» συμμετείχαν οι ομιλητές: η κυρία Χριστίνα Στεφανή Σχολική Σύμβουλος Φυσικών Επιστημών της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Γ΄ Αθήνας, η κυρία Ελευθερία Γκρίμπα, Ερευνήτρια, Παιδαγωγός, Συγγραφέας & Στέλεχος Υπουργείου Οικονομίας, Ανάπτυξης & Τουρισμού, Τομέας Τουρισμού, η κυρία Μαρίνα Δεδούλη, Ψυχολόγος MSc, Επ. Σχολική Σύμβουλος και ο κύριος Γιάννης Παπαδόπουλος, Διευθυντής Εκπαίδευσης του Κέντρου Δια Βίου Μάθησης Αριάδνη. Η κυρία Χριστίνα Στεφανή έθεσε σημαντικό προβληματισμό, για την παραγωγή παιδείας στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα και παρουσιάζοντας τους στόχους του Πλαισίου Στρατηγικής – Εκπαίδευση και Κατάρτιση 2020, υπογράμμισε την δια βίου εκπαίδευση, την βελτίωση της ποιότητας της εκπαίδευσης, την προώθηση της ισότητας και της κοινωνικής συνοχής, αλλά και τη διεύρυνση της δημιουργικότητας και της καινοτομίας, ως σημαντικότατους τομείς ενδιαφέροντος. Η κυρία Ελευθερία Γκρίμπα, με το εθελοντικό και καινοτόμο εκπαιδευτικό εργαστήρι της «Ο Μικρός Τουρίστας – Μια βαλίτσα ταξιδεύει» ανέδειξε τη διεπιστημονικότητα της τουριστικής εκπαίδευσης. Η έννοια του τουρισμού είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με την έννοια της γαστρονομίας, της ψυχαγωγίας, του πολιτισμού, της γεωγραφίας, της ιστορίας, της κοινωνίας, του περιβάλλοντος κ.λπ. μια και υπάρχει αλληλεπίδραση μεταξύ τους. Η κυρία Μαρίνα Δεδούλη τόνισε την αξία της βιωματικής μάθησης και ανέφερε ότι μόνο σε «σχολική ανορεξία», μπορούν να οδηγήσουν πρακτικές παθητικής παρακολούθησης. Η βιωματική μάθηση, ως μια διαδικασία οικειοποίησης της γνώσης, μέσω της εμπειρίας και της αναζήτησης προσωπικού νοήματος σ’ αυτήν, είναι ο πλέον ασφαλέστερος εκπαιδευτικός δρόμος. Ο κύριος Γιάννης Παπαδόπουλος μίλησε για τη σύνδεση εκπαίδευσης και εργασίας και υπογράμμισε την αναντιστοιχία δεξιοτήτων των εργαζομένων, σε σχέση με τις ανάγκες μιας αγοράς εργασίας, ως ένα υπαρκτό πρόβλημα, που επηρεάζει τους πάντες. Είναι πολύ σημαντική, η ανάληψη ευθύνης για την αναβάθμιση αντιλήψεων, ώστε να συμβαδίσουν με τις ανάγκες της αγοράς εργασίας.

 

EduFest2016cΣτη Θεματική Ενότητα ΙI: «Νέες Τάσεις και εναλλακτικές μορφές εκπαίδευσης» ο κύριος Μιχάλης Σιγάλας, Συνιδιοκτήτης του GameSpace.gr, αναφέρθηκε στην αξιοποίηση του gaming στην εκπαιδευτική κοινότητα και δήλωσε ότι είναι ο πιο συγκλονιστικός τρόπος να πλησιάσει ο καθηγητής τον μαθητή και να γίνει η εκπαίδευση πιο αποτελεσματική. Ο κύριος Δημήτρης Σ. Ζαραφόπουλος, Διευθύνων Σύμβουλος και μέλος ΔΣ του AGSM Athens Graduate School of Management, ιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος της Edextra Worldwide Learning παρουσίασε το νέο ψηφιακό μοντέλο στην εκπαίδευση, e-learning, distance and blended learning, ως αποτέλεσμα των μεγάλων αλλαγών στην οικονομία, την τεχνολογία και την κοινωνία. O κύριος Δημήτρης Μοναχός, Ιδιοκτήτης, IT Manager & Director of Studies στη Clever-Net, Ιδιοκτήτης & Ιδρυτής του Greek Gaming Academy, αναφέρθηκε στα θετικά και τα αρνητικά σημεία της ασύγχρονης εκπαίδευσης. Το μέρος και η ώρα της επιλογής, το χαμηλότερο κόστος εκπαίδευσης, το μεγαλύτερο εύρος των εκπαιδευτικών θεμάτων, σημειώθηκαν ως κάποια από τα πλεονεκτήματα. Η εξάρτηση από την τεχνολογία και η αναγκαιότητα για βέλτιστο περιεχόμενο, καθώς δεν μπορούν να δοθούν διευκρινήσεις από φυσικό πρόσωπο, αναφέρθηκαν ως τα κύρια μειονεκτήματα. O κύριος Στράτος Πάττας, Διευθυντής Παρατηρητηρίου, παρουσιάζοντας για πρώτη φορά την έρευνα που διεξήχθη από το Skywalker.gr, με θέμα «Ε-Learning στην Ελλάδα» ανέφερε ότι το 55% των ερωτηθέντων βρίσκει ιδιαίτερη τη συνεισφορά του e-learning στην καινοτόμο εκπαίδευση, καθώς δίνει πρόσβαση σε μεγάλο όγκο πληροφορίας και γνώσεως. Σύμφωνα με το 70% ως βασικότερο πλεονέκτημα του e-learning θεωρείται το γεγονός ότι δεν υπάρχουν γεωγραφικοί περιορισμοί. Η μειωμένη προσωπική επικοινωνία και επαφή είναι το βασικό πρόβλημα με το οποίο έρχεται αντιμέτωπη η εξ’ αποστάσεως εκπαίδευση σύμφωνα με το 71% των ερωτηθέντων. EduFest2016dΣτη συνεχεία συμπλήρωσε ότι το 57% υποστηρίζει ότι ένα πρόγραμμα e-learning μπορεί υπό προϋποθέσεις να είναι ισάξιο με ένα παραδοσιακό. Ολοκληρώνοντας την παρουσίαση επισήμανε ότι το 42% του συνολικού δείγματος θεωρεί ότι στο μέλλον τα μαθήματα e-learning θα αυξηθούν σε τέτοιο βαθμό έτσι ώστε να αντικαταστήσουν σε μεγάλο βαθμό τα παραδοσιακά. Ο κύριος Χρήστος Τσούνης, Founder of Jobnews.gr, Business Consultant, Career Consultant ανέφερε το “Gamification of Education”, ως εναλλακτική μορφή εκπαίδευσης. Μέσω της παρουσίασης του “Quizdom”, της εφαρμογής – κουίζ γνώσεων, εξήγησε πώς το συγκεκριμένο παιχνίδι θα μπορούσε να εφαρμοστεί και στο εκπαιδευτικό περιβάλλον. Τόνισε ότι το “Gamification” μπορεί να συμβάλλει στη βελτίωση των μαθητών, καθώς υπάρχουν τρόποι, για να γίνει διασκεδαστική η εκμάθηση.

 

Για περισσότερα πατήστε εδώ.

 

*Πατήστε στις φωτογραφίες για μεγέθυνση 

Δείτε περισσότερα Δελτία Τύπου: https://eduadvisor.gr/arthra/deltia-typou-ekpaideftika

Publish the Menu module to "offcanvas" position. Here you can publish other modules as well.
Learn More.