WHAT ARE YOU LOOKING FOR?

Popular Tags

Δελτία τύπου

Η ελληνική συμμετοχή από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών διεκδικεί διάκριση στον παγκόσμιο διεθνή διαγωνισμό Μάρκετινγκ, L’Oreal Brandstorm 2016.

Marketing BrandstormLINK:
https://a.pgtb.me/LCjCcC/k7lMr?w=49069836&e=127969244


Η ομάδα “Touch & Feel” ή αλλιώς η Μυρτώ Τσούκη, η Βίβιαν Θωμά και ο Θοδωρής Γκανάτσιος, που σπουδάζουν στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών στο Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα «Μάρκετινγκ & Επικοινωνία με Διεθνή Προσανατολισμό» εκπροσωπεί την Ελλάδα στον παγκόσμιο τελικό του διαγωνισμού “L’ Oreal Brandstorm 2016”.

Ο διαγωνισμός Brandstorm της L’Oréal, διοργανώνεται από το 1992 και δίνει σε φοιτητές από 45 και πλέον χώρες, τη δυνατότητα να αναδείξουν το ταλέντο τους στο χώρο του μάρκετινγκ και να κερδίσουν τις εντυπώσεις με τις καινοτόμες ιδέες τους και με την επικοινωνιακή καμπάνια που θα σχεδιάσουν, για ένα brand του ομίλου της L’Oréal. Φέτος είναι η σειρά της La Roche-Posay.

 

Έτσι λοιπόν στις 30 Ιουνίου στο Παρίσι η ομάδα “Touch & Feel” με την καμπάνια “French Kiss”, θα εκπροσωπήσει την Ελλάδα, διεκδικώντας την πρώτη θέση ανάμεσα σε 45 χώρες. Η διάκριση αυτή αφορά στην καινοτομία, τόσο των ιδεών τους όσο και της επικοινωνιακής στρατηγικής που τις συνοδεύουν.

 

Παράλληλα η ομάδα διαγωνίζεται και για το βραβείο “Social Storm Award”, το οποίο αντικατέστησε το βραβείο των προηγούμενων ετών με τίτλο “People Choice Award”, δηλαδή το βραβείο του κοινού. Φέτος, οι νικητές της κάθε χώρας δημιουργούν ένα βίντεο 15 δευτερολέπτων, που αντιπροσωπεύει την ομάδα τους δίνοντας ταυτόχρονα μια μικρή ιδέα από την καμπάνια τους. Το εν λόγω βίντεο αναρτάται στην επίσημη σελίδα L’Oréal Brandstorm στο Facebook. Νικητής ανακηρύσσεται αυτός που θα καταφέρει μέσα στο χρονικό διάστημα από “14/6/2016 έως 27/6/2016” να συγκεντρώσει τις περισσότερες ψήφους από το κοινό.


H ομάδα “Touch & Feel” έχει στόχο να φέρει την Ελλάδα στην κορυφή κερδίζοντας το βραβείο Social Storm Award και να διεκδικήσει δυναμικά την πρωτιά στο Παρίσι στις 30 Ιουνίου! Χάρη στην μεγάλη συμμετοχή του κοινού, το 2013 και 2014, η Ελλάδα κατάφερε να κατακτήσει την 1η θέση στο “People Choice Award” και το 2015 τη 2η θέση.

Στο χέρι όλων μας είναι η Ελλάδα να βγει και πάλι πρώτη!

 

Πως μπορείτε να υποστηρίξετε την καμπάνια:

1. Vote στο παρακάτω link και επιλογή Team Touch & Feel from Greece, μέσα από την επίσημη σελίδα Facebook του L’Oréal Brandstorm:
https://a.pgtb.me/LCjCcC/k7lMr?w=49069836&e=127969244

2. Share το link παρακινώντας άλλους να ψηφίσουν την Ελλάδα και να το κοινοποιήσουν, ώστε να το μάθουν όλο και περισσότεροι!

3. Πάντα επισημαίνετε στο κοινό σας να μπουν στο link για να δώσουν την πολυπόθητη ψήφο τους και όχι να κάνουν like στο προσωπικό σας post.

4. Θυμηθείτε να ψηφίζετε κάθε μέρα!! Κάθε μέρα είναι και μια καινούρια ψήφος ακόμα κι όταν έχετε ήδη ψηφίσει!

Πάμε δυνατά να το κάνουμε viral και να γεμίσει το Facebook από Ελληνικό Καλοκαίρι!

Vote for it, Share it and Help Greece Win!

 

Δείτε περισσότερα Δελτία Τύπου: https://eduadvisor.gr/arthra/deltia-typou-ekpaideftika

Publish the Menu module to "offcanvas" position. Here you can publish other modules as well.
Learn More.