WHAT ARE YOU LOOKING FOR?

Popular Tags

Δελτία τύπου

Το Young Business Talents 2015-16, συνεχίζεται με αμείωτη ένταση!

YBT2016Ο Διαγωνισμός με Προσομοιωτή έφτασε στα Ημιτελικά, απ’ όπου θα προκριθούν 75 ‘εταιρίες’ για το μεγάλο Τελικό!

www.youngbusinesstalents.gr
Δείτε το video του περσινού πανηγυρικού Τελικού!

Κάθε εβδομάδα, 2.716 μαθητές Λυκείων από όλη την Ελλάδα, ασκούν με ενθουσιασμό μια διαφορετική λειτουργία, παράλληλα με τα μαθητικά τους καθήκοντα: γίνονται επιχειρηματίες και μαζί με την ομάδα τους, διοικούν τη δική τους εταιρεία!

Όλα αυτά συμβαίνουν στο Young Business Talents, τον καινοτόμο διαγωνισμό με Επιχειρηματικό Προσομοιωτή, που κάνει τη θεωρία πράξη, και προσφέρει στους νεαρούς μαθητές μια άσκηση στην επιχειρηματικότητα και τη διοίκηση μιας εταιρίας, όπως ακριβώς συμβαίνει στην πραγματική αγορά!

 

BT2016dΟ Διαγωνισμός έχει ως στόχο να εφοδιάσει τους μαθητές με δεξιότητες και εμπειρίες, οι οποίες θα τους φανούν χρήσιμες, όποια κατεύθυνση σπουδών και αν αποφασίσουν να ακολουθήσουν.

Οι μαθητές, σχημάτισαν φέτος 757 ‘ομάδες – εταιρίες’, χωρίστηκαν σε ομίλους των πέντε και ανταγωνίζονται μεταξύ τους, με το ίδιο επιχειρηματικό αντικείμενο. Με τη συνεργασία των καθηγητών τους, καταθέτουν για κάθε ‘εταιρικό Έτος’ (κάθε εβδομάδα) ένα Επιχειρηματικό Σχέδιο, online στο διαδίκτυο, που περιλαμβάνει Αποφάσεις σε όλους τους νευραλγικούς τομείς της εταιρίας τους: Παραγωγή, Marketing, Χρηματοοικονομικά, Διανομή, Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού.

Ήδη ολοκληρώνουν τον 3ο Γύρο – έχουν καταθέσει 9 επιχειρηματικά σχέδια – και ετοιμάζονται για τα Ημιτελικά, όπου θα διαγωνιστούν σε ακόμα 3 εταιρικά Έτη με στόχο την πρόκριση στον μεγάλο Εθνικό Τελικό του Young Business Talents 2015-16!

 

O Τελικός θα πραγματοποιηθεί στις 2 Απριλίου 2016, με φυσική παρουσία των 75 επικρατέστερων ομάδων (300 μαθητών) από όλη την Ελλάδα, στο Pierce - Αμερικανικό Κολλέγιο Ελλάδος.

 

BT2016eΟ Διαγωνισμός Young Business Talents είναι διεθνής και εθνικός. Πραγματοποιείται με μεγάλη επιτυχία τα τελευταία 3 χρόνια στην Ελλάδα, ενώ παράλληλα διενεργείται στην Ισπανία, την Πορτογαλία και την Ιταλία, φτάνοντας φέτος συνολικά τις 18.000 συμμετοχές μαθητών Λυκείων!

 

Στην Ελλάδα, διοργανώνεται από τη NIVEA και υποστηρίζεται από τη ΔΕΠΑ – φυσικό αέριο - και το MILKO της ΔΕΛΤΑ.

Ο Επιχειρηματικός Προσομοιωτής 3ης Γενιάς, έχει αναπτυχθεί από την PRAXIS MMT – ηγέτιδα εταιρία παγκοσμίως, στην ανάπτυξη προηγμένων προσομοιωτών και μεθοδολογιών εκπαίδευσης.

 

Για περισσότερα σχετικά με τον καινοτόμο Διαγωνισμό YOUNG BUSINESS TALENTS επισκεφθείτε την επίσημη ιστοσελίδα: https://www.youngbusinesstalents.gr

Για ερωτήσεις επισκεφθείτε την επίσημη σελίδα του ΥΒΤ στο Facebook:

https://www.facebook.com/YoungBusinessTalentsGR

Εγγραφείτε στο κανάλι του ΥΒΤ στο You Tube:
https://www.youtube.com/channel/UCHm7QDO8GNYeH49ReQYep0Q

 

BT2016fΓιατί η NIVEA δεσμεύθηκε σαν διοργανωτής στο πρόγραμμα YBT.
Η NIVEA εστιάζει την κοινωνική της δέσμευση ειδικά στην φροντίδα των οικογενειών. Αυτό μεταφράζεται στην υπεύθυνη φιλοδοξία να συμβάλει στη βελτίωση των δεξιοτήτων και ικανοτήτων των νεότερων μελών της: των παιδιών και των ανηλίκων. Η αξιοποίηση της μάθησης και της εκπαίδευσης σαν πεδίο για την ανάπτυξη των δυνατοτήτων τους, επιτρέπει ένα καλύτερο ξεκίνημα στη ζωή.

 

Σχετικά με την Beiersdorf AG (www.Beiersdorf.gr)
Η Beiersdorf AG είναι μία από τις ηγέτιδες προμηθεύτριες εταιρίες σε παγκόσμιο επίπεδο, καινοτόμων, υψηλής ποιότητας προϊόντων για την φροντίδα του δέρματος. Με περισσότερα από 130 χρόνια εμπειρίας στην αγορά αυτή, έχει την κεντρική έδρα της στο Αμβούργο και απασχολεί πάνω από 16.500 εργαζόμενους σε όλο τον κόσμο. Οι πωλήσεις της Beiersdorf για το οικονομικό έτος 2013 ανήλθαν στα 6,1δις € ενώ η μετοχή της περιλαμβάνεται από τον Δεκέμβριο του 2008 στον DAX, τον χρηματιστηριακό δείκτη αναφοράς του γερμανικού χρηματιστηρίου.

Η NIVEA, η Νο 1 μάρκα παγκοσμίως στην φροντίδα του δέρματος*, είναι ο ακρογωνιαίος λίθος του επιτυχημένου διεθνούς χαρτοφυλακίου μαρκών της Beiersdorf AG, στο οποίο περιλαμβάνονται επίσης οι ηγετικές μάρκες Eucerin, La Prairie, Labello (στην Ισπανία Liposan) και Hansaplast / Elastoplast. Η θυγατρική της Τesa SE είναι επίσης ένας από τους κορυφαίους κατασκευαστές παγκοσμίως σε αυτοκόλλητα προϊόντα και λύσεις για τη βιομηχανία, το εμπόριο και τους καταναλωτές.

* Πηγή: Euromonitor International Ltd, NIVEA σύμφωνα με κατάταξη για όνομα μάρκας-ομπρέλα στην κατηγορία Περιποίησης Σώματος, Περιποίησης Προσώπου & Περιποίησης Χεριών. Με βάση πωλήσεις 2012 στη λιανική τιμή.

 

Η ΔΕΠΑ στηρίζει το διαγωνισμό ΥΒΤ.
Στην εποχή μας, μία εταιρία όσο κι επιτυχημένη πορεία να διαγράφει, μόνο όταν συμβάλλει στην ευημερία του κοινωνικού συνόλου μπορεί να ισχυριστεί ότι ανταποκρίνεται πραγματικά στο ρόλο της και ότι στέκεται στο ύψος και στις προκλήσεις και απαιτήσεις των καιρών. Η ΔΕΠΑ επιλέγει να είναι υπεύθυνος εταιρικός πολίτης και αναπτύσσει τη στρατηγική της με γνώμονα το διάλογο και την αλληλεπίδραση με τους συμμετόχους της.

Η ΔΕΠΑ, η εταιρία που επένδυσε και συνετέλεσε στην έλευση του φυσικού αερίου στην Ελλάδα, επιλέγει να καθορίζει τη στρατηγική της λαμβάνοντας πάντα υπόψη τις αξίες και τις αρχές της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης. Η στρατηγική ΕΚΕ της εταιρίας κινείται γύρω από τους βασικούς άξονες της αγοράς, του περιβάλλοντος, του ανθρώπινου δυναμικού και της κοινωνίας. Οι παραπάνω άξονες έχουν σχηματιστεί με βάση το διεθνές πρότυπο GRI (Global Reporting Initiative), τις παγκόσμιες τάσεις της Εταιρικής Υπευθυνότητας, την ευρωπαϊκή οδηγία για την ΕΚΕ και τις 10 αρχές του Οικουμενικού Συμφώνου των Ηνωμένων Εθνών (UN Global Compact).
Σε αυτά τα πλαίσια, η ΔΕΠΑ στηρίζει το διαγωνισμό Young Business Talents, καθώς θεωρεί ότι ο διαγωνισμός προωθεί τη νεανική επιχειρηματικότητα η οποία αποτελεί έναν από τους άξονες της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης που είναι σημαντικοί για την εταιρία.

 

To MILKO από τη ΔΕΛΤΑ υποστηρικτής του Καινοτόμου Μαθητικού Διαγωνισμού YBT.
Στη ΔΕΛΤΑ, με σεβασμό στην κοινωνία που δραστηριοποιούμαστε, υλοποιούμε με συνέχεια και συνέπεια επί σειρά ετών, ένα ευρύ πρόγραμμα Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, στο οποίο περιλαμβάνονται ενέργειες που αφορούν στην εκπαίδευση και στους νέους γενικότερα.
Το MILKO, το αγαπημένο ποτό των νέων, έχει ταυτιστεί με τον τρόπο ζωής τους και τις υψηλές επιδόσεις που αγωνίζονται να πετύχουν. Τα μηνύματά του «ψηλά το κεφάλι» και «πίστεψέ το» αποτελούν πηγή έμπνευσης για τους νέους και έχουν σκοπό να τους παροτρύνουν στο να κυνηγούν τα όνειρά τους.
Το MILKO έχει στηρίξει και εξακολουθεί να στηρίζει πολλές εκπαιδευτικές δραστηριότητες και μαθητικούς διαγωνισμούς, πιστεύοντας στην αξία της μάθησης, αλλά και στην πολύτιμη εμπειρία και ωριμότητα που αποκτούν οι μαθητές μέσα από τους καινοτόμους διεθνείς διαγωνισμούς, όπως είναι και αυτός του Young Business Talents.

 

Γνωρίστε την PRAXIS MMT (www.praxismmt.com)
Η PRAXIS MMT είναι μία από τις ηγετικές επιχειρήσεις παγκοσμίως στην ανάπτυξη προηγμένων προσομοιωτών και μεθοδολογιών εκπαίδευσης. Αναπτύσσει προσομοιωτές τρίτης γενιάς, που αναπαριστούν με πιστότητα τη λειτουργία των επιχειρήσεων σε αγορές με ανταγωνισμό. Η PRAXIS MMT είναι εξειδικευμένη στην υλοποίηση των πιο φημισμένων Business Games (επιχειρηματικών παιχνιδιών) σε διεθνές επίπεδο και προμηθεύει Σχολές Διοίκησης επιχειρήσεων, Πανεπιστήμια, αλλά και εταιρίες που θέλουν να αναπτύξουν τις επιχειρηματικές ικανότητες και δεξιότητες των στελεχών τους μέσα από ένα ρεαλιστικό, βιωματικό παιχνίδι που ‘κτίζει’ ταυτόχρονα την εταιρική ομάδα.

 

* Πατήστε στις φωτογραφίες για μεγέθυνση

Δείτε περισσότερα Δελτία Τύπου: https://eduadvisor.gr/index.php/arthra/features/deltia-typou-ekpaideftika

Publish the Menu module to "offcanvas" position. Here you can publish other modules as well.
Learn More.