Ψηφιακό Μάρκετινγκ και Κοινωνικά Δίκτυα – DigiMa: η εκπαίδευση του ΚΕΚ του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών ξεκινά τη 2η εκπαιδευτική σειρά
Εργάζεσαι στο μάρκετινγκ, τις πωλήσεις, τη διαφήμιση, την πληροφορική, είσαι ελεύθερος επαγγελματίας του Digital ή επιχειρηματίας;
Θέλεις να μάθεις τα ψηφιακά μέσα ως εργαλεία μάρκετινγκ, να αξιολογείς τα αποτελέσματα των ψηφιακών ενεργειών, να συνδέσεις τα εργαλεία με τη στρατηγική, να αξιοποιήσεις τις ευκαιρίες των ψηφιακών αγορών;
Το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών προσφέρει την πρώτη ολοκληρωμένη εκπαίδευση σε Digital Marketing για επαγγελματίες, το DigiMa, που ολοκλήρωσε την πρώτη σειρά εκπαίδευσης και ξεκινά το Φεβρουάριο τη δεύτερη.
Έχοντας επιστρατεύσει καταξιωμένους εισηγητές οι οποίοι προέρχονται τόσο από την ακαδημαϊκή κοινότητα του ΟΠΑ όσο και από το ευρύτερο οικοσύστημα του ψηφιακού μάρκετινγκ (publishers, agencies, digital marketing services providers, digital experts) και εταιρείες που ηγούνται στον τομέα τους (Google, ATCOM, ΕΤΕ, Mindworks, UX.lab, Focus-Bari, Hangover media, Carad, Tourix, MPASS, Obrela, Linkwise κ.ά.), η εκπαίδευση στοχεύει στην ανάπτυξη της ικανότητας πρακτικής αξιοποίησης όλων των διαθέσιμων e- τεχνολογιών και εργαλείων στο πλαίσιο μιας ολοκληρωμένης, omni-channel στρατηγικής μάρκετινγκ.
Το πρόγραμμα συνδυάζει ανάλυση και εφαρμογή, στρατηγική και εργαλεία, γνώση και εμπειρία και απευθύνεται σε α) στελέχη που απασχολούνται σε σχετικές με το Μάρκετινγκ λειτουργίες (στελέχη εμπορικά και μάρκετινγκ, product / brand managers, marketing managers, στελέχη σε διαφημιστικές εταιρείες και ΜΜΕ), β) στελέχη με τεχνολογικό υπόβαθρο (IT, web developers, στελέχη εταιρειών κινητής τηλεφωνίας, τηλεπικοινωνιών, κ.ά.), γ) ελεύθερους επαγγελματίες του Digital και του Μάρκετινγκ, δ) σημερινούς, αλλά και μελλοντικούς επιχειρηματίες που δραστηριοποιούνται ή θέλουν να δραστηριοποιηθούν στο διαδίκτυο.
Η θεματολογία του προγράμματος περιλαμβάνει 4 ενότητες: στρατηγική ανάλυση & σχεδιασμό (e-marketing plan), περιεχόμενο, υπηρεσίες και πώληση (content marketing, omnichannel approach, e-shops), επικοινωνία και προβολή (SEO, SEM, mobile, κοινωνικά δίκτυα, e-mailing), αξιοποίηση δεδομένων και μέτρηση αποτελεσματικότητας (Web & Social media metrics, CRM, big data, νομικά θέματα). Η συνολική διάρκεια της εκπαίδευσης είναι 72 διδακτικές ώρες, εκτός ωρών εργασίας και ολοκληρώνεται σε μια περίοδο 3 μηνών. Το κόστος συμμετοχής ανέρχεται στα 1.100 ευρώ (για το πρόγραμμα ισχύει η επιδότηση ΛΑΕΚ 0,45%).
Οι εγγραφές για τον δεύτερο κύκλο γίνονται μέχρι τις 28/1/2015, με σειρά προτεραιότητας και κατόπιν συνέντευξης!
Πληροφορίες και αιτήσεις: https://digima.gr/ Επιστημονικός Υπεύθυνος: Αν. Καθηγητής Σέργιος Δημητριάδης
Δείτε περισσότερα Δελτία Τύπου: https://eduadvisor.gr/index.php/arthra/features/deltia-typou-ekpaideftika