WHAT ARE YOU LOOKING FOR?

Popular Tags

Etwinning, "Me the A.I"

eTwinningKifisiaΤο 8ο Δημοτικό Σχολείο Κηφισιάς, συμμετείχε στο Ευρωπαϊκό Έργο  eTwinning “Me, the A.I.” 2017-2018, διάρκειας 9 μηνών σε συνεργασία με σχολεία από Ελλάδα, Ιταλία, Μολδαβία, Τουρκία και Αζερμπαϊτζάν.


Στόχοι της δράσης ήταν  να  γνωρίσουν  και  να  κατανοήσουν  οι μαθητές μέσα από βιωματικές, παιγνιώδεις,   ανακαλυπτικές  και ομαδοσυνεργατικές δράσεις τις νέες τεχνολογίες και τις καταλυτικές επιπτώσεις αυτών στο πρόσφατο μέλλον μας, να χρησιμοποιήσουν  και να δημιουργήσουν  ψηφιακό υλικό, να  εισαχθούν στην  ασφαλή  χρήση του διαδικτύου, να συνεργαστούν  και να επικοινωνήσουν με συμμαθητές τους από άλλες χώρες.

Ασκήθηκαν στην κριτική σκέψη, στη λήψη αποφάσεων  και απέκτησαν γνώσεις, εμπειρίες, δεξιότητες και στάσεις σύμφωνα με τους πέντε άξονες που έχει συστήσει το  Ευρωπαϊκό Πλαίσιο Ψηφιακών Ικανοτήτων για τους Πολίτες: πληροφοριακός  γραμματισμός και γραμματισμός ανάλυσης δεδομένων (information and data literacy), επικοινωνία και συνεργασία, δημιουργία ψηφιακού περιεχομένου, ασφάλεια και επίλυση προβλημάτων. Η Ευρωπαϊκή εκπαιδευτική πλατφόρμα eTwinning συνδυάζοντας τη συνεργασία και επικοινωνία σχολείων διαφόρων ευρωπαϊκών χωρών με τη χρήση των Νέων Τεχνολογιών, δίνει στους μαθητές τη δυνατότητα να αποκτήσουν γνώσεις, στάσεις και δεξιότητες που θα τους είναι απαραίτητες στην τεχνολογική και πολυπολιτισμική κοινωνία του 21ου αιώνα.


Μέσα από το μάθημα των Τ.Π.Ε (Τεχνολογία και Επικοινωνίας και της Πληροφορίας), οι μαθητές του 8ου Δημοτικού Σχολείου Κηφισιάς, συμμετείχαν με πολύ κέφι και δημιουργικότητα, μαζί με τους συμμαθητές τους  από την Ελλάδα, Ιταλία, Μολδαβία, Τουρκία και Αζερμπαϊτζάν στις παρακάτω 9 δράσεις:

1.    Γνωριμία με τα συνεργαζόμενα σχολεία (βίντεο και παρουσιάσεις σχολείων, αναζήτηση σε ψηφιακούς χάρτες)
2.    Ανάρτηση «Γωνιάς Μαθητών»,  με τη δημιουργία κοινού φυλλαδίου και στις 5 μητρικές γλώσσες, που είχε σκοπό την εισαγωγή τους στους  κανόνες για την ασφαλή χρήση του διαδικτύου (netiquette). Έτσι, επιτεύχθηκε και μια πρώτη επαφή τους με τις ξένες γλώσσες.  Επίσης, πραγματοποιήθηκε γνωριμία και επικοινωνία των μαθητών των συνεργαζόμενων σχολείων με τη χρήση online quiz/παιχνιδιών  με τη βοήθεια των web2 εφαρμογών learningapps.org και Wordwall.
3.    Συμπλήρωση online αρχικού ερωτηματολογίου από τους μαθητές για χαρτογράφηση προγενέστερων γνώσεων στη νέα ψηφιακή τεχνολογία, καθώς και παίξιμο κοινού online quiz στο Wordwall για αξιολόγηση γνώσεων.
4.    Παρουσίαση μαθητών σε διάφορες μορφές (βίντεο, PowerPoint, βασικά χαρακτηριστικά, κλπ.), διάφορων έξυπνων συσκευών (έξυπνο σπίτι, έξυπνη τηλεόραση, έξυπνη κουζίνα, έξυπνη οδοντόβουρτσα….), αφού προηγήθηκε ιστοεξερεύνηση στον παγκόσμιο ιστό, καθώς και στο οπτικό εργαλείο Bookmarking symbaloo για γρήγορο διαμοιρασμό γνώσεων.
5.    Ιστοεξερεύνηση στον παγκόσμιο ιστό, καθώς και στο οπτικό εργαλείο Bookmarking symbaloo για τη διερεύνηση των 3D εκτυπωτών. Μετά από καταιγισμό ιδεών, οι μαθητές εργάστηκαν σε ομάδες και κατασκεύασαν με το εργαλείο Canva, μια σειρά από αφίσες για τους 3D εκτυπωτές.  
6.    Δημιουργία Video (χρήση εργαλείων symbaloo, hyptod.com, ppt παρουσίαση) για μια μέρα σε ένα έξυπνο σπίτι με τον Φοίβο και την Αθηνά, δείχνοντας με αυτόν τον τρόπο πώς με τη χρήση έξυπνων συσκευών βελτιώνεται η καθημερινότητα των ανθρώπων.
7.    Συγγραφή συνεργατικών ψηφιακών ιστοριών μαζί με τα υπόλοιπα συμμετέχοντα σχολεία στο www.storybird.com, καθώς και  δημιουργία/ηχογράφηση μίας συνέντευξης με μια Τεχνητή Νοημοσύνη. Τέλος, έγινε  δημοσίευση της συνέντευξης αυτής στο European School Radio.
8.    Δημιουργία συνεργατικού πόστερ Έργου στο Canva.
9.    Τελικό ερωτηματολόγιο σχετικά με τις απόψεις των μαθητών και εκπαιδευτικών (SurveyMonkey), καθώς και κατασκευή,  εκτύπωση και διαμοιρασμός αναμνηστικών πόστερ για τα 2 ελληνικά σχολεία. Την ίδια χρονική περίοδο, διοργανώθηκε από τους μαθητές του 8ου Δ.Σ. Κηφισιάς παρουσίαση των δράσεων του Έργου στους γονείς τους, καθώς και στα υπόλοιπα μέλη της σχολικής κοινότητας.


Το έργο ξεκίνησε από τους καθηγητές πληροφορικής Γεωργία Λάσκαρη (Ελλάδα)  και Tatiana Dragan (Μολδαβία) και εντάχθηκαν αμέσως η Ειρήνη Παπαδοπετράκη (Ελλάδα),  ο Erkan Mert (Τουρκία), η Stefania Pieri (Ιταλία) και η Natavan Badalova (Αζερμπαϊτζάν).

Λεπτομέρειες για το πρόγραμμα και τα έργα των μαθητών, μπορούν να προβληθούν στην ιστοσελίδα του μαθήματος των Τ.Π.Ε και στην ιστοσελίδα του έργου eTwinning.

 

Δείτε περισσότερα Δελτία Τύπου: https://eduadvisor.gr/arthra/deltia-typou-ekpaideftika

Publish the Menu module to "offcanvas" position. Here you can publish other modules as well.
Learn More.